Güncellemeler
1 yıl
P.. zarvatif kullandik
Erkek arkadaşımla. liskiye girdim ama b. şalma olmadı yinede korktuğum için h. p içtim ve r. glim gecikti endiselenmelimiyim ne kadar gecikebiliyor ilk ilişkim erkek arkadaşımda ilk ilişkisi ve bilmiyorum 4 gün gecikti r. glim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
bildiğim kadarıyla geçime yapıyor ama hormanal bir şey korkma
Sen tüm önlemleri almışsın sorun olmaz stres yaptığın için gecikiyor
Gecikmesi normal hap geciktirmek için var zaten.
Stres yaptıgın için regl gecikti. Korunmalısınız yoksa hamile kalabilirsin korunman gerek
bir şey olmaz korkma ama şu zikkimi yemeden önce biraz düşünseniz sonradan olacakları
Normaldir yan etkisine bak
Endiselennn
Gercekten mi
Evet
Beni korkutmak için söylemiyorsun demi gercekten ilkim çok korkuyorum
:) içine geldi mi
Hayir
Pzervatif kullandınız mı
Evet
Tamam bir şey olmaz korkma ama adam seni nasıl bir tribe soktu ki bir de hap içtin onu anlamadım
Boşalma oldumu
Geçmiş olsun
Öğrenci misin?
Evet neden
Öyle tahmin ettim, bu arada bir şey olmaz rahat olabilirsin, sonuçta ertesi günü ilacı almışsın..
İlk defa mı ilişki yaşıyorsun..
Gercekten mi
İstersen sorunu beğenenlerim..
Evet sevgiliminde ilkiyim oyuzden korkuyorum
Ordan bakıo yazabilirsin
Anlamadim
Burdan yazma diye
Seviyem yetmiyo
Beğeni attım soruna
Bende sana yazacaktım hesabın Kapalı..
Burdan yazabilirmisin
Bak böyle soru soracaksan bari gizli sor, kendini açığa verme..
Bak çok kişi dalga geçer gibi yorum yapıyor..
Yok zaten fake hesabım hu
Peki ben uyarmak istedim sadece..
Teşekkür ederim yinede bana bunu mu söylemek istiyodun
Hayır bunun için değil, ilişkin için..
Burdan yazabilir misin
Yüzde 99 hamile değilsin..
Bu soruyla kafanı meşgul etme artık..
Kısa özet geçtim..
Ama sanki bir pişmanlık duygusu hissediyorum senden..
Tamam pekii teşekkür ederimm
Pişmanlığım birazdaha bunu düzgünce öğrendikten sonra ra yapmaliydik
Bende sana bunu anlatmak için söyledim..
Kaç yaşındasın..
23
Sana dediğim gibi özelden sormak istediğin bir şeyler varsa sorabilirsin
Teşekkür ederim
Rica ederim normal bir arkadaş gibi de konuşabiliriz..
Bir şey demedin..
23 yasındasın kızım akıl yok mu sende. Boşalma yok diyorsun. Prezervatif vardı diyorsun. İlk defa yaşadığın için zarın bile daha doğru düzgün delinmemistir. İlaç regli geciktirmek için var zaten? Geciktiği için niye ağlıyorsun? La havle yaa
burada mısın?
Günaydın, neden cevap vermedin ki bana 🤔
bişey olmaz korkma
zina diyosun