Yani ne oluyor da Haa buna yaklaşayım diyebiliyorsunuz?
Bana pek yaklaşan olmuyor
Yani ne oluyor da Haa buna yaklaşayım diyebiliyorsunuz?
Bana pek yaklaşan olmuyor
Çünkü diyor ki bu kızı küçükken tuzağa düşürdüm korkuttum tacizler ettim ama işte kardeşim geldi en büyük tuzağı kurdum ama hedefime ulaşamadım baya sene sonra yine deneyim saf bu kız tuzağıma düşer bu kez kimse kurtaramaz büyük tuzak kurayım nasıl olsa kaç yıl geçti nerden anlıcak saf
@bayrakmerve27
Yazık anne babasıyla konuşamayan tüm çocuklara
Ne diyon gı
tipidir ,
karşındaki senden bundan bir zarar gelmez imajını alıyorsa herkes ceserat edebilir,
sen o imajı vermiyorsun sanırım, sert mazaçlı mısın
Hayır sert değilim.. Sakin sessiz duruyorum..
Utangaç gibi duruyo muşum değilim ama
Senden hoşlanan birisi çıkmadıysa belki aurasını değiştirmen gerekebilir, kim bilir 😉 Erkekler genellikle bir kıza yaklaşma cesaretini, ilk izlenimin olumlu olduğunu düşündüklerinde ya da karşı taraftan pozitif bir enerji aldıklarında buluyor. Yani gülümsemen, tavrın, enerjin gerçekten etkili olabilir. Erkeğin ilgisini çekmek bazen minik bir göz teması ya da sıcak bir gülüşle bile olabiliyor. Belki de çevrendekilere biraz daha açık ve samimi olmayı deneyebilirsin. Kimin kapıyı çalacağını kim bilebilir ki? 🔑✨
Unutma, herkesin tarzı farklıdır. Senin tarzını keşfedecek o özel kişi elbet vardır. 💗🥰
Cevap
18Cevap
Bir kiz benimle konusmaya çalışirsa bende onunla konusurum
o sinerji geçiyo zaten. adını direk koyamazsın ama bazen bir gülüş, bazen bakış... hissederim ben onu
Herkes hissediyor
Bir kıza yaklaşma cesaretini veren birçok faktör olabilir, ancak en temelde yatan şey genellikle kendine güven ve ilgi duymadır.
Bende sana yaklaşayım o halde. Madem kimse yaklaşmıyor
Netten kimseyle tanışmadım, tanışmam da.. :)
2 ihtimal var birincisi dostane yaklaşım o elektriği verirse eğer tabi
diğeride lan bu kesin verir mantığı anlaşılan sende ikiside yok 😂😂
Ya dostane neden durmiyimki.. Off
hoşlanıyorsam yaklaşırım. bu kadar basit. öz güven varsa olur.
Guzellik, cekicilik, kibarlik:)
Bence bunlar yetmiyor. Bişey var ama ne.
Bana bakıp bakıp içleri istemiyor yanaşmaya kimsenin
Bi tane vardı gerçi ama o yaşım büyük diye merak sardı bana sanırım. Küçük velet
Ama bunu sormadan nasıl bilebilirsin :)
Tüh yaa :) olaya bak. Kötü olmuş gerçekten.
Belki şimdi guzelsen bunun sevgilisi vardır kesin düşünürüz genelde
Güzel olmayana bakmazlar ki zaten. Ama hepte öyle düşünmüyorsunuz. Baya konuşabiliyorsunuz.
🤣😂hangi şehirdesin sen seninle ben konuşurum
Çirkinsindir veya çok guzelsindir
Bana çok güzel diyen oluyor.. Doğal güzelmişim. Bilmem belki de çirkünimdir.
Ama çokkkk güzel olmak farklı bişey ya. Miranda kerr gibi tipin olması filan.
Pardon çok güzel değil, güzel diyen oluyor.
Sert mizaçlı mısın
Yoo değilim. Sakin biriyim. Bakımlıyım.
Etrafınla göz teması kuruyor musun
Evette, bazı ukala g. zekalılar göz teması kurup sonra çekip görmezden geliyorlar bozuluyorum. Onun için cesaret edemiyorum bazen
Hımm güzel mi gözlerin 😉
Guzellik duygu davranışı
Dış görünüş ve ses tonun
bilmem ki içinden geliyoı galiba
Güzelliği
Ya zaten güzel olmayana kim bakar.
Yani harekete geçiren nedir? Ya da hevesinizi kıran?
Konuştuklarında mı yani
Kendi kendime nasıl konuşayım ya
o zaman sertsin demekki
Değilim yahu.
Sinerji
Güzel olunca
Yakışıklı olması
So gay
Benim gibi tipsiz herifin tekiyse cesaret olmaz
Gay ne alaka mk
Nasil birisin
Ne anlamda
Dışardan bakinca normalde?
Sakin biriyim. Güleryüzlüyüm
Ama kendi kendime de her zaman gülemem yani doğal olarak.
Fizik giyim
Ya çok açık giyinmem. Ama muhafazakarda değilim.
Gizli olmasanmi
Arzulanmak nasil
Fizik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?