Sevgilim kıyafeti geçtim arkadaslarımdan dısarı cıkmama hesabımda bir tane bile erkek olmamasına rağmen kendimi paylasmamı yasaklıyor etek elbise sort tayt kısa tayt herhangi bir dar bisey dar crop aklınıza ne gelirse herseyi yasakladı denize havuza inerken bile şort giyemezsin altına eşofmanla iniceksin diyor bana biraz fazla degilmi bu kadarıda arkadaslarıma kadar karışması onunla bulusamazsın bununla konusamazsın ileri seviye bence onun icin erkek arkadaşlarımın hepsiyle muhatabımı kestim karıştığı kişiler kız arkadaşlarım haftaicleri dısarı cıkmıyorum haftasonları ise sadece onunla buluşuyorum o ise hergub gecelere kadar sokakta ona bu kadar geç kalmasan olmazmı dediğimde bile bana küfürler savurup bağırdı ve daha çok kısıtlamaya basladı bu ozguvensizlik mi yoksa gercekten endişelenip kısıtlamak mı? çözmüş değilim açıkçası bence herseyin bir sınırı olmalı kendi Instagram hesabımda bir tane bile kendi fotoğrafım yok kızdığı icin bahanesi ise kızlar ss alıp gruplarında dalga geçip hakkımda konuşurlarmış beni dalga konusu olarak mı görüyor? Yoksa gerçekten bunun için endişe duyup öğrenirsem üzülmemden mi korkuyor? Herseyden şüphe etmeye başladım artık
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Sen onu seviyorsun ama o seni sevmiyor kendi ezilmiş egosunu doyurulmamış duygularını seninle doldurmaya çalışıyor ve aldatmış yine bulsa yine aldatacak seviyorum diyip böyle birini affetmek kusura bakma ama çok büyük kerizlik kendine saygıya davet ediyorum seni saydığın şeylerin hiçbirinde sana asla saygısı yok ve seninde kendine saygın yok bu hayatta çok sevmekten önemli şeyler var kendini böyle ezdirirsen asla gerçek anlamda sevilemezsin kendin ol ve isteklerin neyse sınırların neyse sınırlarını çiz ve ona göre yaşaki gerçek sevgi seni bulsun
02 Yorumla
Soran1 yılKendime saygim gururum ne denirse işte ona karsı hicbirsetiyimi kullanamıyorum aptallaşıyorum resmen içimden gelmesede biranda tamam özür dilerim lafı ağzımdan çıkıyor bende bunları yaşamak istemiyorum bu biraz düzeltmiş hali daha beterdi belki biraz daha duzelir diye çabalıyorum sadece asırı derecede haklısın
- 1 yıl
Bunu kendine asla yapma eninde sonunda gidecek olsn birini zorla tutamazsın ki biraz üzülürsün zamanla unutursun inan bu tecrübelerle insan olgunlaşıp daha dikkatli davranıyor yeni ilişkilerinde ve o zaman hak ettiğin saygıyı onlar gösterecek sana onlar özür dileyecek kendine güven
En İyi Cevaplar
Seni insan yerine değil tam olarak "köpek" yerine koyan birini hala sevgili diye koluna takıp geziyor musun gerçekten? Bu insan müsveddesi, insanlıktan nasibini daha almamış sana nasıl bi yararı olmasını bekliyorsun ki? Böyle insanlarla sevgili olanların psikolojik sorunlarının olduğunu (+sen de) düşünüyorum.
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
1 yılAynısı olmasa da benzerini yaşadım bugün ki aklım olsa hayırdır kocam mısın da haberim yok der şutlardım. Tatlı kıskançlık illa ki olur ama bu haddini ve sınırını aşmış
02 Yorumla
Soran1 yılEvet tatli kıskançlık herkesin hoşuna gider ama gün geçtikçe dahada kötüye gidiyor bunun ki bide biraz düzelttim yani çalıştım diyelim bunun için çaba göstermeye devam edicem sanirim belki biraz daha duzelir
- 1 yıl
Ne için çaba göstericeksin annesi misin sen😂 ?
Sana dediğin olay yüzünden küfrettiyse bırak onu kıskançlığın bazıları doğru bazıları yanlış kıyafetine erkek arkadaşlarına karışabilir ama kız arkadaşlarına bişey diyemez ortamın da erkek olmayacaksa gezmek tozmak senin de hakkın gezeceksin tabikide eve geç gelme konusunda ben hergün düzenli olarak saatinde gelirim eve
04 Yorumla
Soran1 yılEvet tam olarak böyle asla yanımda erkek sinek bile uçmaz benim evede geç girmiyorum bu zamana kadarda yapmadım zateb bana karsı ne bu güvensizliği anlamış degilim diyelim ki dısarı cıktım goruntulu arar kıyafetimi kontrol eder sonra etrafımdaki insanları merak eder ama yinede bana güvenmez onu aldatmadım ihanette etmedim beden böyle anlayamıyorum
Soran1 yılİki seneye yakındır geçememişim simdimi gecicem🥹
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Sevgilinle yaşadığın bu durum gerçekten sıkıntılı bir duruma benziyor. Kısıtlamaların aşırıya kaçması, hayatını kontrol etmeye çalışması sağlıklı bir ilişkinin işaretleri değil. İlişkilerde dürüstlük, güven ve karşılıklı saygı çok önemli ve bunlardan biri eksik olunca denge bozuluyor. Sevgilin seni kısıtlayarak sevgisini gösterdiğini düşünüyor olabilir ama aslında bu, sevgi değil kontrol etme isteğinden kaynaklanıyor gibi. Kendisini güvensiz hissediyor olabilir ve bu, sende sorun gibi gözükse de, aslında onun kendi içindeki problemleri yansıtması. Bu durumda önemli olan senin ne hissettiğin ve bu ilişkide mutlu olup olmadığın. Eğer sınırların ihlal edildiğini düşünüyorsan, bu konuyu açıkça konuşman ve gerekirse profesyonel destek alman iyi olabilir.✨🦄
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
21
Cevap
21Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
u 1 yılBazıları öyle işte bazılarıda hiç değil
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı. Herşeyin fazlası zarardır. Gelemem böyle şeylere
00 YorumlaEvet, sevgilinin aşırı kıskanç ve kısıtlayıcı olması, ilişkide sağlıklı bir dengeyi bozabilir ve uzun vadede stres yaratabilir. İlişkilerde güven çok önemlidir, ancak bu güvenin sınırları vardır. Kıskanmak, sağlıklı bir ilişkinin bir parçası olabilir, ancak bunun aşırıya kaçması ve kontrol edici davranışlara dönüşmesi, kişisel sınırların ihlali anlamına gelebilir.
Bunun birkaç işareti olabilir:
• Sürekli olarak seni takip etmek, senin nerede olduğunu, kimlerle vakit geçirdiğini sorgulamak.
• Kendi arkadaşlarınla veya aile üyelerinle vakit geçirmene izin vermemek veya bu durumdan rahatsız olmak.
• Geçmişteki ilişkiler ya da sosyal medya aktivitelerin hakkında sürekli yorum yapmak.
Bu tür davranışlar, güven eksikliği veya duygusal bağımlılıkla ilişkili olabilir. Kısıtlayıcı davranışlar, hem senin özgürlüğünü sınırlayabilir hem de onun güvenini kazanma çabasını ve ilişkideki sağlıklı dengeyi engelleyebilir.
Bu durumda, öncelikle hislerini dürüstçe onunla paylaşman önemli. Onun aşırı kıskanmasının nedenlerini anlamaya çalışırken, kendi sınırlarını ve ihtiyaçlarını net bir şekilde ifade etmen gerekir. Eğer bu sorun çözülmüyorsa, profesyonel bir danışmanlık desteği almak, ilişkinin sağlıklı bir şekilde devam etmesine yardımcı olabilir..00 YorumlaÖncelikle merhaba. Bu sorunun için maalesef ki en sağlıklı çözüm ayrılmanız olur. Ya da onun tedavi alması. Kıskançlık belli dozu var. Kıskançlık ve güvensizlik arasında ince bir çizgi var bunu aşmamak gerekiyor. Çizgi aşıldığında geri dönüşü olmaz. Bu güvensizlikten de öte bu tam bir psikopatlık. Her gün ölen on binlerce kadını katleden erkeklerde çoğunlukla kıskançlıktan doğuyor. Misal kadın boşanıyor tek başına ayakta duruyor diye erkek kıskanıyor bensiz nasıl ayakta diye. Arkadaşlarına karışması, kıyafetine, özel hayatına karışması bu kıskançlık değil gasptır. Dikkat et yol yakınken ayrılın
00 YorumlaKendi her halti yiyecek gecelere kadar, sen hic disariya cikamayacaksin. Pardon? Sen bunu kabul ediyor musun cidden ya boğasım geldi cocugu. Hadi kiyafete bir noktaya kadar karisirsin cidden kiskanabilecegi seylerde falan ama bu nedir. Bir de su dikkatimi cekti. Senin instanda erkek ekletmiyor, ama senin foton onun hesabinda yok cunku kizlar ss alir dalga gecer. Yani onun hesabinda kizlar ekli dogru mu anladim? Allahim doverim ben bunu. Lutfen kabul etme bunlari. Ayril demek bizim icin kolay ama bence bir dusun yani bu cocuk normal degil. Ya cok kotu seyler yasamis travmalari var psikolojisi bozuk, ya da yapisi bu. Ama yapisinin bu olmasi da cok zor. Cidden psikologa psikiyatriye falan gitmesi lazim. Her seyi yapabilir böyle biri. Kendini değiştir suna teslim olma lutfen. Ondan ilgini cek bi kendine gelsin her seyine de katlanma tepkini göster ya
23 Yorumla
Soran1 yılKabul etmek istemiyorum ama gerçekten seviyorum katlanıyorum ya şöyle söyleyim beni aldatmasına ragmen affettim ben onu kimse ihaneti affedemez kolay kolay ama o kadar sevdim ki bu cocugu herseyini göz ardı ediyorum beni aldattıgınfa bile beni suçladı hastaneşik oldum kaç kere aglamaktab üzüntüden yemekten kesildim yollarda fenalaştım aldatmadan önce bana bütün erkekleri cıkafıcaksın hesabından dedi ozaman senden çıkar dediğimde ise ben cikarmicam kızlar bana yürümezler kalıcaklar cıkarmıylrum dedi sırf böyle yaptı diye bende çıkarmadım ama içim içimi yedi sanki birseyleri hissediyordum oncedeb bu his yoktu içimde ondan bir süre sonrada aldatıldığımı öğrendim zateb sonra bana hesabını verdi ve tüm kızları cıkarnama izin verdi oda benden cıkardı o gün acaba kaybetmektenmi korktu beni dedim çünkü gerçekten çok yalvardı bana çok özür diledi yoksa saflıgımımı kullandı? kendşmi gordum onda bende çok ağlar özür dilerdim ne kadar bunu atlatamasamda affettim onu çevremdeki herkes artık bana ayrıl demekten sıkıldı ve çok haklılar bunun farkındayım ama denedim yapamadım
Soran1 yılBana çok yaşattıklar bu zamana kadar her ilişkimde bir iki hepsinde affettim ama sonunda yetti ve ayrıldım hiç düşünmeden ama bu cocuk çok ayrı herseyini nasıl affedebildigime bende inanamıyorum biranda kalbim onu isterken beynim yeter artık diyor ama ben duygularoyla hareket eden biriyim bu yüzden hep kaybettim
Aşko bu çocuk biraz narsist olabilir mi? Kendine özgüvenim olmayan insanlar genelde biri ile sevgili olduklarında onun kaçıp gideceği ya da kısıtlayınca erkek olduğunu düşünenlerin gibi 2 uç noktada buluşuyorlar, bence kendine güveni olan her erkek yanında parlayan sevgilisi ile övünür, mutlu kadının sırrı mutlu eden sevgili / eştir.
10 Yorumla
1 yılAltı üstü sevgilin...
annen değil baban değil
rahatsızsan vur tekmeyi gönder00 Yorumla%100 bir şekilde söyleyebilirim ki kendisi özgüvensiz, kompleksli, egoist herifin teki. Eğer sen de acı çekmekten hoşlanan birisi değilsen ayrılırsın…
14 Yorumla
Soran1 yılÇok duygusal bir insanim acı çekmekten asla hoslanmıyorum başkası olsa silip atmıştım ki yaptım ama bunu silemeiyprum neden böyle anlayamiyorum bu kadar davranıslarına göz yummak istemesemde biranda kabul ediyorum sonrada kendimi suçluyorum ne yaşadığımı bende çoğu zaman anlayamıyorum
- 1 yıl
Duygusal insanlar, genellikle sevdiklerini kaybetmek istemezler ve bu yüzden incitici durumları tolere etmeye çalışırlar. Belki de bir yandan kendine kızıyorsun niye ben bu adama katlanıyorum diye ama unutma ki bu duygular tamamen insanî ve çoğumuzun yaşadığı bir ikilemler bunu kesinlikle söyleyebilirim. Belki kendine şu soruları sorup daha sağlıklı bir şekilde ilerleyebilirsin:
Bu ilişki bana gerçekten ne katıyor?
Bu kişinin davranışları beni iyi hissettiriyor mu?
Kendi ihtiyaçlarıma ve duygusal sağlığıma önem veriyor muyum?
Tabi ki ben profesyonel ya da uzman değilim ama sadece empati yapmaya çalışıyorum.
Soran1 yılEvet tam olarak böyleyim her davranısını gozardi ediyorum sevdiklerimi kaybetmekten çok korkarım sanada çok teşekkür ederim bunların hepsini düşünücem kendime sorucam💞🫶🏻
- Aşk İlişkileri konusunda 337 cevap paylaştı.
1 yılHemen kaç saçma sapan davranışlar bunlar karşı gelip boyun eğmemen hata kendini ne sanıyor küfür etmek nedir
12 Yorumla
Soran1 yılSinirliyken ağzından bana karşı küfür dısında bir şey cıkmıyor ki ne kadar kırıldığımı soylesemde çoğu zaman takmıyor
- 1 yıl
Bu senin psikolojini etkilemiyor mu böyle böyle başlayan şeyler genelde şiddet ile devam eder nolur dikkat et
güzel manipüle etmis en kısa zamanda hayatından uzaklastır oyle kisiliklerin kontrolu yok her an herseyı yapabilir ayrıca kendine saygın olsun biraz lutfen ya seni hapsetmis resmen senin dısarı cıkmanı engelleyip kim bilir dısardaki kızlarla neler yapiyo gozunu ac hakkını savun lutfen goz yumma buna
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11,4b cevap paylaştı.
1 yılÇünkü erkekleri iyi tanıyor ciddi ilişki kuran mesela şöyle diyor o erkekleri sileceksin sadece benimle konuşacaksın yoksa olmaz
02 Yorumla
Soran1 yılEvet oda bu kafada ama niye en başta kendi hesabındaki kızlarıda çıkarmadı neden sadece ben?
- 1 yıl
Ona de ki beni kısıtlama saygı duy yoksa bu ilişki biter ve sende istediklerimi yapacaksın tek taraflı değil böyle yürümez
Gizli Üye(25-29)1 yılYaşandı güzelim çok benzerini yaşadım ve defalarca aldatıldım senin sonun da öyle olacak sonra geçip giden yollarına üzüleceksin seni bu denli kisitlayip kendi gecelere kadar gezmesi zaten herseyi açıklıyor kalbinle değil de mantığınla hareket edersen üzülmezsin
12 Yorumla
Soran1 yılMantıkla hareket etmek benim yapıma çok ters asla beceremiyorum öyle olmayı karşımda ki yeter ki üzülmesin istemesem bile yaparım kendimi asla düşünmüyorum böylede hayat geçmez diyolar farkındayım
Cevap sahibi1 yılKaç yaşındasın sen
- Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı.
1 yılKusura bakma ama sana ahıra kapatılmış hayvan muamelesi yapıyor ve sende onu seviyorum diyosun
11 Yorumla
Soran1 yılDaha çok şeyimi kısıtlıyor burada biraz özet geçtim aslinda aptallık ediyprhm farkındayım ama vazgeçemiyorum
Seni kısıtlıyor ayrılmak için daha neyi bekliyorsun. Ayrıl yani
11 Yorumla
Soran1 yılDuygusal biriyim sevdiklerim yanımdan gitmesin diye çok çabalarım herseyi göz ardı ederim bu kadarı fazla biliyorum ama gerçekten çok seviyprum her bulustugumuzda o kadar iyi ve guzel ki bana karsı acaba bazen diyorum arkadaslarımı bozuyor bunu bana sadece mesajlarda sesi çıkıyor çünkü kafamda binlerce deli soru ve cevabını asla bulamıyorum
Sorunun sende olmadığını bil. Ona göre ne yapacağına karar ver👍
02 Yorumla
Soran1 yılBana öyle şeyler söylüyor ki artık tek sorunlu hatalı benmisim gibi hissediyorum
Olum dönsün magarasına sende eziğin tekisin dediklerine karşı gelmemişsin
01 Yorumla
Soran1 yılGelmeye calıstım o dahada çok üstüme geldi ben ona şunu şunu yapmasan olur mu dediğimde direkt bana bagırıp ara sıra ise küfür eder önceden hiç konuşmazdı günlerce birseyleri düzeltmeye hep cabaladim bazen tek taraflımı yaşıyorum diye çok dusunuyorum ama onun yanındayken hiç böyle davranöıyor bana çok tatlı çok hoşuma gidiyor davranışları benimde aslinda biraz yapımda var bir insan bana kotuluk yapsın tek bir lafına hareketine içimdeki buzlar erir asla kin tutamam o da sanırım bunun gayet farkında her bulusucagımız zaman elinde birseyle gelir Buda benim zayıf yönüm sanırım
Aşk İlişkileri konusunda 722 cevap paylaştı. erkeğin kadının giyimine karışmaya hakkı yok. muhtemelen instagram şifreni de verdin
01 Yorumla
Soran1 yılEvet verdim bütün hesaplarımda var sanırım Bendede onunkilerin var
- Aşk İlişkileri konusunda 895 cevap paylaştı.
1 yılBu tehlike çanlarının çaldığını gösterir, ayrılmalısın
00 Yorumla Hesabında erkek yoksa bu takıntı seviyesinde bir kıskançlık bence
00 YorumlaKardeş ben sence o çocuğu hemen bırak. Erkek arkadaşlarını da al yanına giy crop ile taytını güzel bir yer tut ve git. Gidince de Instagram dan diğer erkek arkadaşlarını da oraya çağırmayı unutma.
02 Yorumla
Soran1 yılYa öyle yapsam bile onun bu hallerine alıştığım için kendimi kötü hissetmeye başlıyorum içim içimi yiyor bide o arkadaşlarım bundan sonra benimle konusurmu orasıda ayrı konu
Sence bu durum anormal degil mi gozlerin bukadar mı aşktan kör abla elinden gelse eve habsedecek ayrıl düzeltemezsin çünkü şu an degistim der yüzü parmagina takinca eskisinden kotu olur
10 YorumlaAnormal ve hayatından çıkarman şart.
00 YorumlaYol yakınken kurtul canım yoksa bedelini caninla ödersin benim başımdan geçti ilk başta normal geliyordu her şey zamanla tozu kaçtı yasadiğim şiiri bile değistirdim onun yüzünden
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBu kadarı bana göre bir ruh hastalığından başka bir şey değil
00 Yorumla
1 yılBöyle biriyle ömür geçmez bence çok uzatma muhabbeti
12 Yorumla- 1 yıl
Burcu ne merak ettim
Soran1 yılYay burcu
Bebeğim Rica ediyorum kendi değerinin farkına varıp o özgüvensiz cahil adamla ilişkini kes
16 Yorumla
Soran1 yılAskim sevgimden katlanıyorum hep cok seviyorum onu normalde yaşananlara asla katlanmak kelimesini kullanmam ama bu artık fazla bana bile ona olan sevgim ağır basıyor her zaman ne kadar uzsede bu davranışları katlanıyorum işte ama onun kafasına göre takılması beni en üzen taraf o bunu asla anlamıyor işte
- 1 yıl
Biliyorum bende aynı şeyleri yaşadım emin ol sen bırakınca daha mutlu olacaksın her gün aglayacağına bir günde bitir gitsin
Biliyorum haklı olduğun halde o düzelmedigi için gideceksin o yine seni suçlayacak suçlayıcı cümleler sözler kullanacak lütfen inanma kendi iyiliğin için
Soran1 yılSöylenenleri ne kadar haklı bulsamda gerçekten onsuzda denedim tam unuttum evet iyiyim artık onsuzda oluyormus dediğimde karşıma cıkıyor kalbim hızlı atmaya özlem duymaya başlıyorum direkt gözlerim doluyor kendşmi berbat hissediyorum ama seviyorum işte annemin omzunda agladım onun icin artık herkes halime üzülüyordu cevremdekiler toparlanıyım diye ne kadar ugrastıkar ben yine ateşe körükle gittim bazen hata mı yaptım acaba desemde bazen o kadar mutlu oluyorum ki iyi ki diyprum ya
Soran1 yılÇok haklısın değmez biraz bütün herseyi bütün yasananları düşünüp davranmak istiyorum
Gizli Üye(36-45)1 yılHer şeyin fazlası zarardır, kıskançlıkta buna dahildir..
00 Yorumla
1 yıltipik bir manipüleci sırtlan
14 Yorumla
Soran1 yılEvet biraz öyle diyebiliriz ya sevgimden katlanıyorum birazda aslında
- 1 yıl
katlanma yoksa gece haberlerine çıkarsın bebiş
Soran1 yılÇalışıcam askim çabalıyorum birazda olsun değişsin diye
- 1 yıl
değiştirmeye çalışma nolur ayrıl
Sana küfür eden biriyle olma
02 Yorumla
Soran1 yılÇok kırılıyorum küfür edilmesine karsımdaki insanla sonuna kadar tartışırım ama bana bir küfür ederse çok aglarım asla konuşamam o da artık dikkat edeceğini söyledi umarım biraz da olsa bunu düzeltir onu birazda olsa degıstırmeyi başarırım o da düzelmeye çalışır
Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Fazla kıskanç adam özgüvensizdir
06 Yorumla
Soran1 yılBazen bend öyle düşünüyorum bu adam beni aldattı bide yine affettim onu acaba bana yaptığı ihaneti ona yapıcagımdan mı korkuyor aklımın karısıcagından mı ama ben bana yasattıklarını ona yasatamam çok üzülür kırılır ailesinde hissedemediği sevgiyi vermeye çalıştım ben ona anne baba abla kardeş olmaya çalıştım hep ama o bana bunları yaşatmayı tercih etti çok bağlandığımin oda farkında oyuzden mi bunlar bazen çok dusunuyorum
Soran1 yılBunları konustugumda bile aglamaktab duramıyorum çok kötü hissediyorum onsuzlugu dusundugumdede hep böyle hissediyorum annemde çevrendekişerde hep söyler bana bunları kendine saygın olsun diye ama ona karsı hep bir aptalım ne kendşme saygım nede gururum kalıyor acaba bunu fırsatmı biliyor diye dusunuyorum yanyanayken o kadar güzeliz iyiyiz ki ayrılamama nedenimde bu yanındayken çok huzurlu mutlu hissediyorum bir sarılması içimi kıpır kıpır ediyor
Soran1 yılÇok haklısın gercekteb ama ona karsı neden böyleyim bende bilmiyorum bir anda hayatımın merkezi oldu fazla değer vermeye başladım bana en başında dediler bu kadar değer verme kimseye diye dinlemedim hata bende bana zarar çok veriyor her açıdan ilk ayrılıgımızda kendi içimde yasadıklarımı hissettiklerimi ozaman ki ruh halimi ona olan özlememimi bilmesem bu kadar şeye belki ayrılırdım ama ne onunla oluyor nede onsuz cubku çok zor bir insan değiştirmeye çok calıstım bu duzelmis hali diyelim hatta daha beterdi biraz daha duzelivegibe inanıyorum yani inanmak istiyorum ya
Gizli Üye(25-29)1 yılYa kıskanclık iyi hoşta seninki abartmış yakında kara çarşaf falan ister
03 Yorumla
Soran1 yılBencede yerinde ve yeterli şekilde çok hoş bazen neyin kafasını yaşadığını anlayamıyorum çok sevdiğimden katlanıyorum bunlara çevremdeki insanlar bıktı artık ama ben hâlâ vazgeçemiyorum
Cevap sahibi1 yılo kadar iyi anlıyorum ki seni exde böyleydi en iyisi abartmadan kıskanmak
Soran1 yılEvet canim ya bencede öyle
Normal değil tabii ki, ayrılmalısın
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılAklını kullan ve bir an önce ayrıl.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. saçmalamış
01 Yorumla
Soran1 yılÇok fazla hemde
- Aşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı.
1 yılUzak dur
02 Yorumla
Soran1 yılÇok sevip bağlandım denesemde kendimi çok kötü hissediyorum uzak duramıyorum
- 1 yıl
Zarar görünce derrsin
- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılçok safsin
02 Yorumla
Soran1 yılEvet hep söylerler bana ama ben sevince böyle oluyorum sanirim oda bu yanımı fırsat bilip kullanıyormu bilmiyorum
- 1 yıl
bu adama verdin mi hiç
1 yılYa böyle biriyle hayatta gecmez
015 Yorumla
Soran1 yılEvet, çok zor daha bugün yarım saat dısarda yemek yedim diye bana demediğini bırakmadı seviyorum katlanıyorum diyelim benim gibi bu kadar katlanan susanı Bidaha bulamaz diye dusunuyorum
- 1 yıl
Bırak katlanani bunla bir saat gecirmezlee
Soran1 yılCevremdekiler sıkıldı artık yaptıklarından ne zaman suratım asık olsa yine ne yaptı o sana diyorlar bana bir döngü içerisindeyim resmen asla vazgeçemiyorum sogumuyorum ondan benimkidr artık saflıktan cıkıp aptallıga kaçıyor artık
- 1 yıl
Ama zararlı sen çıkarsın bence artik kendini ezdirme
Soran1 yılBiraz biraz karsı çıkmaya basladım aslında bu benim icin birazda olsa ilerleme ama karsı cıktıgımda ise sadece beni suçluyor kötü kelimeler küfürler ediyor hep, bu ne kadar kalbimi kırsada ben onu incitmemek için çok çabalıyorum o hiç birzaman bunu farkına varamıyor işte
- 1 yıl
Ama bir bayanla nasıl konuşulur onu bile bilmiyoo ya sen çok mu cirkinsin buna katlaniyon
Soran1 yılYa öyle değil aslinda cirkimlik falan alakası yok dısarı çıktığımda dikkat çeken birisiyim bunun farkındayım sadece seviyorum ya bana kendini harcıyorsun deseler bile bu cocuk sadece benim ozguvenşmş dusuruyor guzel hissetmeme imkan bile vermeden kıskanclık krizine giriyor anlayamıyorum bazen
Soran1 yılBu yuzdende ozguvenşm dusuyor cirkin hissediyorum diyelim
- 1 yıl
Uykun yoksa konuşalım sanada uyarsa
Soran1 yılEvet uykum yok tesekkur ederim ama burada sorduğum söylediğim konular haricinde birisiyle özel olarak konusmak sevgilim varken beni kötü hissetirir ihanet etmesem bile
- 1 yıl
Hayır normal konuşma ya
Soran1 yılTamam anlıyorum zaten öyle bile olsa kötü hissederim onu belirtmeyi unutmusum kusuruma bakma
- 1 yıl
Aldatma olmazki normal konusmadan
Soran1 yılDediğim gibi olmasa bile benim içim rahat etmez tesekkur ederim anlayış gösterirsende sevinirim
- 1 yıl
:(
1 yılKaybetme korkusu var
00 Yorumla
1 yılBir narsist olabilir, hemen kurtul
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılAbla aptal mısın ayrıl ya
03 Yorumla
Soran1 yılBiraz aptallıga kaçıyor benimki belirli desenli seyleri bile giymemi yasaklıyor dikkat çekermişim dısarı öksüz çıkarken makyaj bile yapmama kızıyor çok ileri seviye bu farkındayım ama ayrılma lafını düşündükçe bile çok kötü hissediyorum ilişki ilerlesin diye hep kendimi feda ediyorum hata yapıyorum ama seviyorum işte hemen vazgecebilem bir insan değilim maalesef
Cevap sahibi1 yılAbla bir kaç aya ölüm haberini alicaz haberlerde izlicez yapma
Soran1 yılYa o kadarda değildir herhalde benim kılıma zarar gelsin istemez zarar verenide yaşatmaz çok kısıtlama işini bitirse ben onunla herseye varım
1 yılayrıl bence
11 Yorumla
Soran1 yılAyrıda denedim sanki yarımı almıslar gibi o kadar alışmışım ki ona o kadar seviyprum ki yapamıyorum onsuz mutlu oldugumu hissetmiyorum bu davranıslarından birlikte olsakta mutlu hissetmiyorum ama sevgim ağır basıyor iste
1 yılE kafese koysun seni
01 Yorumla
Soran1 yılYakında kesin yapar beklerim ondan açıkçası, gerçekten bir kafese koymasada beni bir kafeste hissettiriyor maalesef
Devamını Gör(27)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilim fazla kıskanç ve kısıtlayıcı, bu kadarı anormal değil mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer