Telefonuna 20 dakika yemek yerken bakamadım diye benimle iletişimi kesti. Günlerce yazıyorum arıyorum ama asla bir dönüş alamıyordum. Bugün konuştuk ve beni aradığında bana ihtiyacı olduğunu açmayacaksam neden hayatında olduğumu söyledi. Ben ise yemek yediğimi ailemin yanında olmam gerektiğini onların da bana ihtiyaç duyduklarını söyledim. Ailemin bana ihtiyaç duymasının sebebi babamı 1 ay önce ani bir şekilde kaybetmiş olmamız. Erkek arkadaşım aileni ilk sıraya alıyorsun beni ayırıyorsun demeye başladı birsürü mesajlar yazdım anladım ben uyuyorum iyi geceler falan yazdı. En son bu şekilde bir mesaj yazdım. O kadar umursamaz davranıyor ki bu dönemde canımı daha çok acıtıyor sizce ne yapmalıyım? Bu mesajıma da cevap vermedi. Kendimi çok değersiz hissetmeme neden oluyor. Bildiğiniz cebe girdim nasıl çıkarım?
Sevgilim benimle iletişimi kesti ben de cebe girdim o cepten nasıl çıkarım?
Kurban olduğum başın sağ olsun öncelikle. Babanı kaybetmişsiniz ve 1 ay geçmiş daha üzerinden. 1 ay olmasına rağmen sana böyle diyen bir ş*refsiz için kendini zerre değersiz hissetmene ya da üzmene bile gerek yok. Bu insan senin hayatının bir parçası olmayı bırak toz tanesi bile olmayı hak etmiyor.
0
1 Yorumla
Soran
1 yıl
Maalesef evet ama yaşattığı psikolojik sıkıntı bambaşka. Böyle bir dönemde en çok ona ihtiyacım varken beni buradan vurması ve yalnız bırakması canımı o kadar yaktı ki. Ne yapacağımı şaşırdım bana ailemi birinci sıraya alıp onu ayırıyorum diye laf ediyor
İl önce baban için başın sağolsun. Sonra arkadaşın için. Arkadaşın senden ayrılmak istediği düşünce si varmış ve saçma sapan gerekçe ile bahanesi var. Bence yeni bir başlangıç yapmalısın. Kendi fazla düşüncelerin içine koyma aksi durum psikolojik sorunların olmaya başlar.