Kardeşim tercihini yapmış ve böyle çok mutlu. Prensesler gibi hissediyor kendini.
Destek olmam hakkında ne düşünüyorsunuz?
Kardeşim tercihini yapmış ve böyle çok mutlu. Prensesler gibi hissediyor kendini.
Destek olmam hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cinsel değişiklik ve tercihler *livata* ahlaksızlıktır terbiyesizliktir tedavi edilmesi gereken bir HASTALIKTIR!!! ne bu dünyada ne öbür dünyada hiç bir nasibi de yoktur...
Anladım
Endişelenme çok erkekle birlikte oldum kadın olmalarını sağladım hepsi çok mutluydu hem cinsel olarak hem duygusal olarak erkeğini iyi seçmişse mutlu olur bırak kardeşin erkek arkadaşıyla mutlu olsun.
Bilgili birine benziyorsun
Pasiflerle ilişkilerim oldu bolca
Konuşabilir miyiz
Soruyu beğeniyorum
Tabii ki kardeşine destek olmalısın! Aşk, cinsiyet veya tercih tanımaz, önemli olan mutluluğu bulmak 🥰. Kardeşin kendini prensesler gibi hissediyorsa bu harika bir şey! Ona sevildiğini ve anlaşıldığını hissettirmen çok önemli. İlişkilerde destek bulmak her zaman kişiyi daha da güçlendirir ve mutlu eder. Hem sonuçta mutluluğun renkleri farklı olabilir, önemli olan hayatını istediği gibi yaşayabilmesi ve senin de onun yanında olman. İyi bir dinleyici ol, onunla vakit geçir ve onu kabul ettiğini hissettir 😊. Böylece her şey daha güzel olacaktır! 🌈
Benim eteklerimi giymeye başladı evde bu aralar
Haha, demek ki moda tarzına da etkisi olmuş! 😂 Kardeşin özgür ruhunu doya doya yaşıyor, ne güzel! Herkesin farklı bir tarzı olabilir, önemli olan onun mutlu olması. Sen yanında dur ve onu destekle, eminim bu ona cesaret verir. Hem belki senin dolabında da keşfedilecek harika parçalar vardır! 😄👗
Cevap
15Cevap
Kacinci defa goruyorum artik bu soruyu. Olucaksan ol destek. Ne dusune bilirizki. Destek olunacak birsey yok ama fazla ustune gitmezsin yani ortada kalirsin karismazsin. Ama insan bi tiksinir bu durumdan dolayi
O kadar kolay bir durum değil
Troll degilsen evet gercekten kolay degil tabiki anlaya biliyorum bunu
Tabiki değilim. Kardeşim evde benim kıyafetlerimi giyiyor benimle günlere gelmek istiyor
Uzuldum senin adina:( kac yasinda?
23
Ve bir sevgilisi varr
Ama arkasinda durma fazla destek falan olma. Tamam bunu sece bilir ama abartmamali. Yani ailenizin de hem de kendi sagligi ve gelecgi icin de manevi olarak fazla yipranmamaniz icin. En azindan bunu anlatmaya calis
O bu seviyeyi çoktan aştı.
Destek olsan da yapacak olmasan da. Destek olmasan bile karışma.
Bu sana kalmış bence müdahale etme Burak şu aksın yolunu bulsun
Ya siz ne biçim bir ailesiniz, toptan cehrnnrmi boylarınca desteği de prensesi de görürsünüz, midesizler
Herkesin kendi tercihi sana kalmis destek olup olmamak da artik
Zor bir durum
Evde benim eteklerimi giymeye başladı çünkü
Evet Kolay degil ama giymesine de izin verme bence derim
Etekle sınırlı kalsa iyi makyaj yapıyor
Oho is bitmis onun birak kendi haline bence
Kız olmak hoşuna gidiyor
Benimle günlere gelmeyi bile istiyor
Al yaninda gezdir sende 😃😃
Sadece birkaç yakın arkadaşınızın olduğu bride partisine götürdüm çok mutlu oldu
Iyi isde sende yanina arkadas bulmus oldun bence sen dikkat et de baska seyler olmasin bu arada bence
Ne gibi
Yazamam simdi herkes goruyo sonucda
Çak bir tane ensesine bak bakim düzeliyo mu düzelmiyor mu
O seviyeyi çoktan aştı
Ok
😂😂helal be
Korunmayı unutmasınlar.
Bi zahmet yani
@hesapsiz_duygular 😂😂😂😂
Tabii ki destek olmalısın
Evet
Oda seni tercihlerin konusunda destek olur
Prenses ve erkek heee😮
Hee
Maşallah ne diyim
Git destek ol kimsesizdir şimdi o
Aga kardeşinin gtten vermesine razı isen destek ol
Destek olmalısın, arkasında durmalısın
Destek olsanda kendi bildiğini okuyacak
O yüzden destek oluyorum zaten
Nasıl destek olacan ne yapacan altına mi yatacan
Düzgün konuş kardeşim o benim
Kardeşim diyip yatağına giren çok kişi biliyorum
Biz öyle değiliz
Destek derken iki hemcins durumunu kastettim
Nasıl yani
Onu kız kardeşim olarak görmemi istiyor
Nasıl
İki kız kardeş gibiyiz işte
Hmm iyi sütyen tanga arala ona
Abla etek harici ne giyiyor
Her şey
O seviyeyi çoktan aştı
Evet aştı
O mu vurduran
Sana ne
hıı sıkıntı bence
Ameliyat olsun soyle
emin misin
Karışmana gerek yok
Nasıl anladın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?