Sevgilimin eski konuştuğu kızı kendime rakip olarak görüyorum bu bi takıntı haline geldi?

Sevgilimin eski konuştuğu kızı kendime rakip olarak görüyorum onun okuduğu bölüm benimkinden daha iyi ve ben bunu düşündükçe bile uyuz oluyorum benden daha iyi yerlere gelmesi bana koyar gibi hissediyorum. Güzellik olarak da yan yana getiriyorum bazen kendimi onunla bakıyorum ben daha güzelim diyorum sonra neden daha iyi bir bölüm okumuyorum diyorum. Ben 2 yıllık bir sağlık oda 4 yıllık bi sağlık okuyo. Oturup yeniden üniversite sınavına çalışmak istemiyorum kpss çalışıp atansam da 2 yıllık okuduğum için sağlık teknikeri olarak çalışıyor olucam bana biraz yardımcı olur musunuz düşüncelerini paylaşır mısınız rencide etmeden akıl vererek dalga geçmeden?

Sevgilimin eski konuştuğu kızı kendime rakip olarak görüyorum bu bi takıntı haline geldi?
Cevapla