Kızdan hoşlanıyorum nasıl davranmalıyım yardım taktik önerir misiniz?

Gönül işlerine yem vermeyecektim kendime sözüm vardı ama kız var bı tane sınıfta. Üni 2 yiz bu arada. Kız güzel hanım hanımcık sessiz sakin kendi halinde. Geçen laboratuvar dersi vardı denk geldik havadan sudan konuştuk. Okulun ilk haftlari , yeni daha , hemen konuşmak da istemiyorum sanki yerini arıyormuş gibi. Aceleye gelmez bu işler. Hevesler oluyo tabi genciz ama hevesimi kirardim karşı cinse. Ama bu kıza hissettiğim heves değil direk hoşlanıyorum. Küçükken taktığı tokalari bile merak ediyorum. Keşke doğumuna gidip iyi ki doğdun deme şansım olsa. Karşı cinsle çok konuşan birisi de değilim bir kıza nasıl davranılir bilmiyorum. Hiç sevgilim de olmadı flört bile etmedim. Tipim de orta ama kendime güvenirim her konuda yürürken bile dik ama mütevazı yürürüm. Ne yapmalıyım nasıl bı tavır sergilemeliyim? Zamanın erkekleri gibi de olmadım hiç, şerefimle yaşamak istiyorum ve bu kız benim olsun istiyorum. Kızın gözünde nasıl bı imaj oluşturmalıyim nasıl konuşmalıyım? Yardımci olursanız sevinirim

Kızdan hoşlanıyorum nasıl davranmalıyım yardım taktik önerir misiniz?
Cevapla