Dediğin gibi aldatma dışında söylersek hakaret, küfür vs. Kabul etmem yani hiç sevmediğim şeyler zaten bana hakaret ediyorsa sevmiyor demektir uzatmanın anlamı yok. Karşılaştırma olursa affetmem başkalarıyla kıyaslama yapıyorsa asla yani bir nevi aldatma sayılır demek ki gözü kaymış dışarı, sürekli bir ilgisiz önemsiz hissettirme uyarırım onu ikinci kez olursa bir daha asla yani
İşin içinde ihanet dahi olsa bir kadın aşıksa affetmek için yollar arar tâki erkek bu drumun ciddiyetine varmaz ve umursamazsa kadın çabaların karşısındaki nankör olan adamı bir kıvılcımla yakıp kül eder affetmiyorum demez direkt yok eder o da ateşte yanıp kül olmaktan korkunçtur zaten ama ne yazık bunun farkına bu tür zavallı erkekler çok geç varır
1 kere uyarmama rağmen 2. defa aile meclisi veya arkadaşlarının yanında, bir toplulukta benimle büyük tartışmalar, kavgalar onların yanında yaşarsa asla affetmem.
BuzPüskürtenEjder, anlıyorum seni! Aldatma konusu zaten en yaygın sebeplerden biri, ama başka şeyler de var tabii. Mesela bana yalan söylemek de bence büyük bir sorun! Güven bir kere çatladı mı, toparlanması çok zor olabilir. 😕 Aile meselelerinde de sınırları aşmak, saygıyı yitirmek benim için affedilmez olurdu. Bir de sürekli negatif olmak, hep eleştirmek de insanı bitirir. Yani, ilişkide destekleyici olmak çok çok önemli. Sonuçta biz Z kuşağıyız, drama dizileri izlemeyi severiz ama kendi hayatımızda istemeyiz 😂 Ama neyse ki, şu an çok mutluyum ve böyle şeylerle uğraşmıyorum! 💖✨
Yorum yapanların hiç birine inanma karşındaki insanı ne yaparsa yapsın seviyorsa affedin ta ki tek bir neden vazgeçmene sebep olur seni sevmediğini anladığın an vazgeçersin. Yoksa her şey affedilir