Bir erkegın bana ömür boyu aşık olması için görücü usulü mu evlenme liyim kendım mı bulmalıyım?

Gorucu riske atmak bence. kendım bulursam hayat boyu nasıl olacak tahmin edebilirim. Ama hep çok sessiz oldum. Oppuolan kızlar en zeki kaslı yakışıklı erkekleri kaptılar. Demek ki o erkekler de saf sevmiyomus be gibi ama sevseler bile onlar için uğraşanlar oppu kızlar olduğu için o erkekler ister istemez o kızlara düşüyor ellerine. Çünkü tek basına oturan kızı sevse ne yazar ki? Her erkek kendisi ıcın uğraşan bir oppuya asikolmyyor mu zaten? Ben hep iyi ve sesiz kaldım ama hiçbi şey olmadı. Kim geldi yanıma? Okulda hep tek otururdum. İlkokulda kim geldi? Ortaokulda kim geldi bir kere merhaba dedi? Lisede kim yanıma tabısmaya geldi? Unıde kim geldi? Kimse sormadı ben hep oturdum ve NPC olarak kaldım. şimdi de okul bitti evde oturuyorum.

Güncellemeler
1 yıl
Erkekler bile benden çok şey yaşadı kız halimle böyle oldu. ben de soguktumtamam ama insanın 14 yıllık egıtım hayatında kimse mi merhabâ demez? Şanssız mıyım anlamdım neden böyle oldu. Ben aslında yasamıyodum bile. Kapalıydı beynim ama neden kimse yanasmadı.
Bir erkegın bana ömür boyu aşık olması için görücü usulü mu evlenme liyim kendım mı bulmalıyım?
Cevapla