Merhabalar,
Yazık , kıyamam. Ödetmeyin. 😅 neyse aşkımmm, hesap geldi de bi bakar mısın?

Merhabalar,
Yazık , kıyamam. Ödetmeyin. 😅 neyse aşkımmm, hesap geldi de bi bakar mısın?

uzaktan gelmesine gerek yok normal şartlarda da hiçbir zaman ödemez hatta başka şehirden geliyorsa seyahat masrafını da ben öderim ayrıca sadece sevgili değil normal arkadaşlarımla çıkınca da kimseye hesap ödetmem ☺️
👏👏👏👏
Merhaba,
Şahsıma hakaret yani!
Ben aşkımın şehrine gittiğimde de her şeyi ben alır yapardım!
Delikanlı adam hatuna hesap ödetmez, elini cebine sokturmaz!

Bir gülüşün yeter ölümü unuturum, bi damla gözyaşında boğulurum Ahu! 🌹
Ahh beee
Ah deme oh de Lipton iç oh de 😅
youtube.com/shorts/hiOxnWNWaZk?si=FNHd6alfvatV2oP_
tamam 😅😅
Afferim 😅
Yıldızlı peki ⭐⭐⭐
Ahu gelecekteki eşim hayalimdeki eşim resim konuşturmaya çalışıyorum hoşuma gidiyor 🌸
Örneğin bak 😅
Hangi dizi ve film karakterinin hayatına, bir günlüğüne girmek isterdin ve neden? ↗
Bu sorudaki görüşüme ve her görsele sorularımda yazarım
Kadını Ahu erkeği Altan 😅
Bekarım ben 😅 gelecekteki eşimi arıyorum 🌸
Sevgilim değil, arkadaşım bile ödeyemez. Hem o kadar yol gelip hem hesap ödemek sıkar gibi. Kola çekirdek benden, o yemeği ödesin yeter. Ne münasebet
Geldiğimde ben ödeyecem her şeyi şjjxbx
Manyak şhkfgxg
Cevap
19Cevap
Ödetirim sağolsun çalışan o 😂 ben ona elimle yemekler yapıyorum gelince o da bana yemek ismarliyor yine de
Yaaa 🫠 yemek yapmak da çok güzel sevgili için
Evet çok yoruluyorum ama seviyor
Sevmez mi? 😘 Sen yapmışsın o kadar
Sevsin yesin de aman 😘
Hayır sevgilime hesap ödetmem ben
Hayır tabi ki de ne münasebet, ben kendim farklı şehire gitsem bile ödetmem çok ayıp 😒😅
Sen ödetme zaten bi zahmet 😅
Kebapçıdan rezervasyon yaptır madem de geleyim şjlgjd bakalım ödeyecek misin?
Sen çıtı pıtı göründüğüme bakma, müthiş kebap gömerim şjlgxx üstüne tatlı
Oooo kebap arkadaşı 🥳🥳
Evet, hafızan kuvvetlymiş cidden şjgfd hatırlatma yapmayacağım artık
Kafama vura vura zorla anlattın ne deyim? 😅😅
O kdr yol geldiyse ben ısmarlarım prensesime 😂😌💅🏻🧚🏻♀️✨🦋🤍🎀
Asla ödetmem değil sevgili arkadaş bile olsa ödetmem bunca üşenmemiş yanıma gelmiş birde hesap mı ödeteceğiz
Ben kadınıma hesap ödetmem yok ben öderim diyorsa defolup gitsin
Ooooo helal sana reis👏
Hayır tabiki misafir olarak gelmil birinin elini cebine atması hoş olmaz bu kız ya da erkek arkadaş olsun fark etmez etik bulmuyorum bunu
kimde para varsa o öder işte ya bunu büyütmeyin ama ben erkek olarak kız arkadaşıma para ödetmemm hiçbir zaman
Erkeğin ödemesi usuludur ama uzaktan gelmişse ödetmezdim
Ödemek istiyor ise engel olmam. Ama ben öderim. istemezse.
Yok ya olur mu öyle şey
Uzaktan gelmese dahi tek taraflı ödenmesine karşıyım ama benim için başka şehirden geldiyse tabikide ben ısmarlarım
Öğretmenim bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu
Boşverin aşk ilişkilerindeki son sorularımdı.:)
Soru sorulma zamanına bakmadan yorum yapmıştım. Anladığım kadarıyla o defter kapanmış 😄 yeni konulara geçtiniz sanırım ahahg
Aynen öyle oldu. Aşk beni kaybetti 😅 gündem kazandı
Sağlık olsun bee. Ben "aşk" ta kazananı görmedim ki zaten. Aramıza hoş geldin 😄
8 yıldır sitedeyim aşk kategorisine hiç uğramamıştım. Bu alanda pek çok kişiden daha kaliteli çıktılar üretsem de vazgeçiyorum benim alanım değil aşk. Hiç olmadı
Tamam hocam anladık , üzmüşler seni.. fakat etkisinden kurtulabilmek değilsin
Kurtulabilmiş
Kimse üzemez beni. Sadece kızgınım o kadar 🙂
👍kimse üzülmesin zaten. her şey gönlünce olsun💐
Hepimizin olsun🌸 herkes kalbinin ekmeğini yer
👍
Hayir tabii ki de asla odetmem o kadar dusunmuz gelmis bir de hesap mi odetecegim imkanj yok
Hayır ödetmem
Ödetilmemesi gerekir.
İlişkide sen ben yoktur biz vardır
Ödetsin ben ona ödetemem ki kıyamam
Ödesin nolucak
uzaktan gelmişim dimi ısmarlasın yani
Ödetirim
Seni evlatlık alacam şjgkcx
Zke, zke ödeyecek... 🥰
Hayır ödetmem
Odetmem
Hayır..
Ödetmem
Ne mûnasebet
Hayır tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?