Beni kıran o, son mesajı yazan da o, ben sadece sessiz kalıp uzaklaştım.
Hep var oldum hep burdaydım ilgiliydim vs.. Sesiz kalmama ona tuhaf mı geldi acaba :) İnsan kaybedince mi anlamaya başlıyor :)
Beni kıran o, son mesajı yazan da o, ben sadece sessiz kalıp uzaklaştım.
Hep var oldum hep burdaydım ilgiliydim vs.. Sesiz kalmama ona tuhaf mı geldi acaba :) İnsan kaybedince mi anlamaya başlıyor :)
Cevap
0Cevap
Bir anlami yok bence. Adam narsist kafasina gore takilan biridir
Neden narsist ya da kafesına göre takılan? İlk defa oldu böyle bir şey
Sizi kiran ve son mesaji yazan o degilmi? Buna gore yaptim yorumumu. Ben adamu tanimiyorum sonucta sizin bir sucunuz yoksa eger durduk yere ayriliyorsa umursamiyordur.
Yok öyle demek istemedim.
Konuşuyorduk birşeyelr söyledi va bende 2-3 cünle yazdım ve sonrao mesajı attı ben o mesaja görüldü attım ve uzatmadım. Benden tepki bekliyordu illa çünkü hep ilgiliydim. Ama butün ilgimi kestim. Ve hikayelerimi anca niyetli açmayabilir.. o yüzden merak ettim. Ben yok yok olunca şaşırdı mı da farketmemi istedi, sormamı istedi.. sonra da baktı sormuyorum geri döndü. Çünkü izleyip izlemediğini baktığımı yani farkettiğimi de biliyor.
O biraz ayrılılık gibi almadı durumu ve yazacağımı düşündü o son mesaja da cevap vereceğimi vs.
Seviyorsan eger cevap ver o zaman gec olmadan. Sonucta cevap beklemesi normal. Gururlu bir insan demekki
Evet gururlu ve egolu. Fakat orada cevap vereceğim bir konu yok :) Fazlasıyla ilgi gösterdim, değer veriyorsa biliyor nasıl gelmelidr. Ego tavan diye yok oldu sırf dayanamayıp yazayım diye.
Kalbimi kırdığına göre o da gönlümü almalı dimi :) Kendisi gururlu ise bende gurursuz değilim son mesajda da beli ettim onu ve sert durdum. Ona göre gelsin gelecekse.. insanlar bazen çok ilgi görünce hep görecekleri zannediypr, aniden ilgisiz kalınca da ağır geliyor o zaman da anlamaya başlıyor nedense..
Bakalım ne kadar değer veriyor, yazar mı yazmaz mı..
Tabi aranizda olan konuyu en iyi siz biliyorsunuz. Kimin yazmasi gerektigini de. Eger oyleyse bekleyin. Seviyorsa eger gerekeni yapar.
Evet, teşekkür ederim 🙏
Rica ederim🙏
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ayrılık sonrası bu tür davranışlar çoğu kez kafa karışıklığından ya da duygusal karmaşadan kaynaklanabilir. O eski sevgilinin sosyal medyada hikayelerini izleyip durması bazen meraktan, bazen de senden tamamen kopamadığını hissettirmeye çalışmasından olabilir. Hikayelerini izleyip sonra kaybolması da muhtemelen kafasında bazı şeyleri tartmasına ve ne hissettiğini tam anlamıyla bilememesine işaret ediyor.
Sen sessiz kalıp uzaklaştıkça o da belki seni özlüyor ya da senin hayatında neler olup bittiğini merak ediyordur. Eğer geri dönüp izlemeye devam ediyorsa, belki de bir şeyleri anlamaya çalışıyordur ya da seni kaybettikten sonra neleri kaçırdığını fark etmiş olabilir. İnsanlar bazen ancak kaybettiklerinde gerçekten anlarlar, bu fazlasıyla insanlık hali! 😊
Evet birkaç gün yoktu bir şey açmıyordu, ki anca niyetli açmayabilir. Sonra yine izlemeye devam etti :) acaba neden.. Sessiz kaldım diye mi dikkatimi mi almak istiyor, ona yazmamı mı istiyor, çünkü ben yazarsam ona daha kolay gelir :) Hep ilgiliydim şimdi 2 hafta sessizce uzaklaştım.
Bu sessizlik ona ters köşe yapmış belli ki 😊 Belki de senin tepkini merak ediyor ya da dikkatini çekmek istiyor olabilir. Kafa karışıklığı yaşıyor gibi duruyor. Sen güçlü dur, kendine öncelik ver! 💪 Eğer gerçekten bir şey söylemek istiyorsa, o cesareti göstermeli! Tutumunu beğendim, umarım senin için en iyisi olur.