Reddettiğiniz kız peşinizde koşmadığında ne hissedersiniz?

Bir kız genelde çok hoşlanıyorsa red yedikten sonra da yazmaya devam ediyor, şansını deniyor. Bende daha önce böyleydim. Bunun işe yaramadığını anladım. Yıllar sonra tekrar birinden hoşlandım ve red yedim. Bu sefer de hiç yazmadım. 2 ay geçti. Başlarda sürekli aklımdaydı, durup duruken ağlıyordum. Şimdi arada bir geliyor aklıma. Bu sefer ağlamıyorum ama içim buruluyor. Arada bir de olsa aklına düşüyor muyumdur?
Reddettiğiniz kız peşinizde koşmadığında ne hissedersiniz?
Cevapla