Maaşımı beğenmedi. " Git doğru düzgün iş bul gel" dedi.
5 ay uğraştım ancak aldığım maaşlar benzerdi.
En sonunda kafam attı " Annen sana zengin koca bulsun" dedim ayrıldım ağır mı olmuş?
Maaşımı beğenmedi. " Git doğru düzgün iş bul gel" dedi.
5 ay uğraştım ancak aldığım maaşlar benzerdi.
En sonunda kafam attı " Annen sana zengin koca bulsun" dedim ayrıldım ağır mı olmuş?
Eğer seni azarlamadan veya senden ayrılmadan bunu söylediysen evet ağır olmuş.
Ama bu söylediğinin ağırlığından anca seni sevmiş bir kız etkilenir, diğerlerinin umrunda olmaz, haklısın der, geçer gider.
Sevdiğini söylemişti ancak tanesi 150 000 TL den 9 bilezik istemeyi de ihmal etmedi...
Kızların yokluk, değersizlik, ortada kalma korkusu vs olabiliyor ailesi yanında olmazsa döndüğünde vs. tekrar onları bulamazsa bu yüzden güvenemiyorlar erkeklere çok. Bu yüzden 90 gr altına kadar istemesini anlarım ama seninki biraz fazla istemiş sanki. Gerçi önceden 90 gr altın ile ev alınabiliyordu artık birkaç aylık kiraya yetiyor :')
Cevap
1Cevap
iyi yapmsısın sürekli basına kakacak bu durumu türkıye sartları ortada napacaksın kı 150 bıne ısmı bulcaksın boş ver ugrasma
Öyle iş istiyorlardı zaten...
zor vermıyorlar artık ucuz adam pesındeler ben yneticiyim normalde bizim maaslar 80 90 100 bın bandında fakat sektörde artık 100 70 firma 50 bne adam arıyor yanı o bahane yapmıs ılıskıde o konular geçerse sonu ayrılık zaten iyi yapmsısının bak ısıne ugrasma
50 000 alsam öpüp başıma koyardım
Yönetici olmak için ne yapmak gerek?
Çok çalışarak olmuyor açıkçası
kardesım calsısrak oluyor ben 25 yıldır sekötrdeyim ben hem okudum hem çalsıtım ama sana sunu önerebilrim karıyer acısından önce bir ık danısman hızmetı al cv nı güclendir kendini ıfade et daha iyi calıstıgın alanda mesala banu cakar var ondan cv hızmeti al illakı 50 bın alırsın ve calısırekn baska sırketlere cv nı at
50 000 alınmaz değil alınır, ancak işveren ruhunu alıyor o vakit...
Bir de çok da hoşgörülü davranmıyor, nihayetinde para veriyorum diyor
evet malalsef bende son dönemde şirekt degiştim maalesef vizyonsuz yatırımcılar cogaldı kurumsal sırekt azaldı kısacası türkıyede artık ayakkabı boyacılıgı olsun kendi isin olsun yani zor ruhunu emıyorlar
sadece maaşını değil seni gerçekten önemseyen birini hak ediyorsun
Ağır değil az bile söylemişsin
İyi demişsin
hak etmiş gibi geldi
Makine Mühendisiyim 30 000 maaş alıyorum kira vermiyorum,
Varoş dediler bana :((
ne istiyormuş daha? kendisi çalışıyor mu bari
Çalışıyordu ancak evlenince çalışmıycam diyordu. "0Erkek adam karı parası yemezmiş". En son öyle demişti
pauahauahaauahaa kendisi koca parası yemeyi görev edinmiş ama 😂 ay bırak iyi olmuş ayrıldığın
ne iş yapıyorsun ki
Makine Mühendisiyim
yuhhhh ama ben sanayici ekmeğe muhtaç çocuğu 5 yildir asla fakirliğini yüzüne vurmadim bu kendinr seven mi arıyormuş cüzdanmi acaba onun vasfı nedir
İş guvenliği uzmanı idi
bir kadın bi erkeğe cüzdan gözüylr bir erkekte bir kadına cinsel obje olarak baktığı sürece aşk sevgi sadakat güvene yer kalmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?