Ayrıldıktan sonra ortadan kaybolmak mı yoksa tam tersi mi?

Selam arkadaşlar

ayrılalı tam 1 ay oldu ciddi bi ilişkiydi nişan evresine kadar gittik ama yarı yolda bıraktı sosyal medyadan takibi bıraktı ve sadece arkadaşlara özel olan hesabımı takip ediyo sizce ordan paylaşım yapsam mı yoksa hiç bi yerden paylaşım yapmym ortadan kaybolsam mı mutlu mutlu paylaşımlar yapıyorum sadece izliyo

Ayrıldıktan sonra ortadan kaybolmak mı yoksa tam tersi mi?
Cevapla