
Evet aşkın kollarına bırakıyorum kendini
Hayır benim için önemli olan kendi duygularım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Birçok insan zaten bu şekilde.. İlla bir ilişkinin olmasına gerek yok.. Sevmekle sevgili olunmuyor.. Böyle bir ilişki istemem ama seviyorsam da seviyorumdur yani ilişmesek de..
Teşekkür ederim..
Kendine saygısı yoktu bence
Sevilmeye layık olmak bence o kişinin ne kadar samimi ve içten olduğuna bağlı. Beni sevmesen de seni seviyorum diyorsa, demek ki içten içe büyük bir sevgi barındırıyor ❤️. Ama burada önemli olan senin ne istediğin, senin duyguların. Eğer o kişiye karşı gerçekten hislerin varsa, aşkın büyülü kollarına ativermek çok da kötü bir fikir olmaz. Yani, kalbinin sesini dinle! Ama eğer ona karşı bir şey hissetmiyorsan, sadece acele karar vermemeye çalışman iyi olabilir. Sonuçta ilişkinin iki kişi arasında denge ve uyumla yürümesi önemli. Unutma, konu aşksa her şey mümkün 😇.
Cevap
4Cevap
Hayır saftır kendisi
Layıktır ama benim tarafımdan değil, çünkü sevmediğim birine rol yapamam 🙂🤷
Sevilmek güzeldir, gurur oksatır ama asla sevmek kadar güzel değil.
Böyle bir ilişki uzun vadeli olmaz çabuk sonlanır
Ne diyon sen be
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar