Aşırı iltifat alan güzel alımlı bakımlı insanlarla iletişimi iyi biriyim?

Gerçekten niye kimse bir kere bile görüşmek istemez adım atmaz. Bakısma ile kalıyor her şey. Mesleğimde var elime değmedi kimsenin eli edebliyim de. Buraya böyle bir soru yazacağım hiç aklıma gelmezdi.

Aşırı iltifat alan güzel alımlı bakımlı insanlarla iletişimi iyi biriyim?
Cevapla