Birine kalbini açmak istediğinde, hayat sana 'Geriye dön, bozuşuruz' dedi mi hiç?

Merhabalar,

Bazen her şey çok güzel başlar ama güzel devam etmez. Bazen aradaki ışık fazla gelir arayı bozar. Ve vazgeçmek, geriye dönmek kaçınılmazdır.

Birine kalbini açmak istediğinde, hayat sana Geriye dön, bozuşuruz dedi mi hiç?
Birine kalbini açmak istediğinde, hayat sana 'Geriye dön, bozuşuruz' dedi mi hiç?
Cevapla