Arkadaşlar exim gel yeniden başlıyalım yazmış ne yazıyımmm?

Beni terk etmişti 2 ay geçti
Şimdide whatsaptan hikayeme napıyosun
Yazıp üsteki şeyi yazmış ağlıycam
Arkadaşlar exim gel yeniden başlıyalım yazmış ne yazıyımmm?
Cevapla