Arkadaşlar, 12 Ocak 1995 doğumlu 29 yaşındaki bir erkek ile, 13 Mart 1992 doğumlu, 32 yaşındaki bir kızın evlenmesi uygun mudur?
Yorumlarınızı bekliyorum...
Arkadaşlar, 12 Ocak 1995 doğumlu 29 yaşındaki bir erkek ile, 13 Mart 1992 doğumlu, 32 yaşındaki bir kızın evlenmesi uygun mudur?
Yorumlarınızı bekliyorum...
Anlasmak önemli. Ben de aynı durumda kaldım 3 5 yaştı fark. Denedik anlaşamadık. Şimdi 5 yaş küçük biri görüşmek istiyor ben yanaşamıyorum artık. Yaşını göstermiyor bizim kuşak. Ben de 92 liyim 25 üstü söyleyen çok nadir oluyor. 27sindir en fazla diyorlar hep bana da.
3 buçuk yaş farkı vardı biz de.
biz erkekler 3 yaş büyük kıza bakmayı uygun gördük mesela, kızlar bakar mı 3 yaş küçük erkeklere, evlenmek ister mi? 29 yaşındaki erkek ve 32 yaşındaki bir kız. Siz olsaydınız bakar mıydınız? O erkeğe şans verir miydiniz?
Bir de kızlar 30 undan sonra evlenemezse, kendinden küçük erkeklere şans verme olasılığı yükseliyormuş çevremden duymustum. Sizce bu doğru mu?
İkna etmesi lazım evet. Kisiligiyle karakteriyle kurduğu düzenle her şeyle. Kadınlar genelde küçük istemiyor. Ama kafalar uyusursa düşünürüz.
Ben de daha yeni yeni acaba olur mu küçükle diyorum hiç istemezdim küçük halbuki.
Cevap
2Cevap
biri oğlak diğeri balık. balık katlanamaz oğlagın sogukluğuna.
Reis yaş farkı normal mi yoksa olmazmı? Kız 2.5- 3 yaş byük erkekten normal mi oluru var mı?
Hocam tamam biz erkekler 3 yaş büyük kıza bakmayı uygun gördük mesela, kızlar bakar mı 3 yaş küçük erkeklere, evlenmek ister mi? 29 yaşındaki erkek ve 32 yaşındaki bir kız
yaş sadece bi sayı
Neden olmasın ki. Seviyorsan yaş sadece bir sayı
biz erkekler 3 yaş büyük kıza bakmayı uygun gördük mesela, kızlar bakar mı 3 yaş küçük erkeklere, evlenmek ister mi? 29 yaşındaki erkek ve 32 yaşındaki bir kız. Siz olsaydınız bakar mıydınız? O erkeğe şans verir miydiniz?
İyi biriyse neden olmasın. İnsanlar eskisi gibi değiller. Ben yaşça büyük erkek seviyorum ama o böyle değildir belki de
Normalde uygun diyorsunuz yani?
Tabi ki neden olmasın
kızlar 30 yaşlarını geçtiğinde hala bekarlarsa, kendilerinden küçük erkekleri tercih etme olasılığı artıyormu? Ben öyle duymuştumda çevremden? Bu doğru mu?
Doğru olabilir zaten bekar erkek pek kalmıyor 30 da büyük
hımm anladım
yorumlarınız için teşekkür ederim çok sağ olun :)
Rica ederim her şey gönlünüzce olsun
Neden uygun olmasın ki?
Hocam tamam biz erkekler 3 yaş büyük kıza bakmayı uygun gördük mesela, kızlar bakar mı 3 yaş küçük erkeklere, evlenmek ister mi? 29 yaşındaki erkek ve 32 yaşındaki bir kız
biz erkekler 3 yaş büyük kıza bakmayı uygun gördük mesela, kızlar bakar mı 3 yaş küçük erkeklere, evlenmek ister mi? 29 yaşındaki erkek ve 32 yaşındaki bir kız.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?