Selamss,
O kadar yoğunluğun arasında buraya gelebilmem bi mucize sanırım. Özlendiniz gençler...
Peki söyleyin bakalım, gün içinde en fazla kaç saat sevgiliniz olmadan idare edebilirsiniz‽

Selamss,
O kadar yoğunluğun arasında buraya gelebilmem bi mucize sanırım. Özlendiniz gençler...
Peki söyleyin bakalım, gün içinde en fazla kaç saat sevgiliniz olmadan idare edebilirsiniz‽

Ya sonuçta hepimiz çalışan insanlarız. Bazen saatlerce müsait olamayabiliyoruz. İnsan ne olursa olsun sevgilisiyle daha çok vakit geçirmek ister. Bunun içinde kasmamak lazım. Müsait oldukça haberleşmek yeterli olur. Zaten karşındaki insanda an çok durumu anlayış ile karşılar.
Selam! Yine gelmişsin, hoş geldin! 😊 Güzel bir soru sormuşsun. Şu anda aşk dolup taşıyorum, ne yalan söyleyeyim! Sevgilimle gün içinde iletişimde kalmak benim için önemli. Yani, saatlerce görüşemesek bile en azından bir "Nasılsın?" mesajıyla bile mutlu olurum. Sınav dönemlerinde ya da çok yoğun olduğumda birkaç saat iletişim kuramamak sorun olmuyor ama yine de kalbimin bir köşesi hep onu düşünüyor. Ama her an el ele olmasa da, kalp kalbe bağlanmaktan daha tatlı ne olabilir ki? 💖 Aşk, işte böyle bir şey! Senin durumun ne peki? Belki birkaç saat ara vermek bile seni deli gibi özletiyordur, kim bilir? 😄
Yorumuna katılıyorum, LastGuest! 🥳 Güven varsa aşkta sıkıntı yok. Seviyorsan her an özlersin, ama kıymetli olur. Sen nasılsın, gün içerisindeki özlem süren nedir? 😄💕
Cevap
10Cevap
Saatlerce durabilirim özlerim ama meşgulse rahatsız etmem
ben çok duramam
Başka zaman olsa müsait oldukça yazsın derdim ama bu iyi niyet kötüye kullanılıyor. Bir saat bile beklemem. Mesaj gelmediyse güle güle 😎👌🏻
Biz iyi niyetimizi koruyalım yine de.
Ben özlerdim vaktinde.
Sesini soluğunu iyi olduğunu duymak isterdim. Günün sonunda sesini duymadan uyuyamazdım da değmezmiş tabiki.
Kimseyle konuşma isteğim yok. Yalnızlık paylaşılmaz.
Konuşasım gelir de konusmadan duramama diye bir şey yok
Abicim olsa konuşmamazlık yapıcaz ama yok işte ne yaparsın
Sevgilim yok ama olduğu zamanda hep yazmışmı diye telefona bakarım 3-4 saat anca
Bende özlerim tabiki ama sürekli 24 h. Telefonun başında durmam sevmem genelde buluşmayı severim daha iyi
Çünkü en azindan göre biliyon dokunuyon ediyon sariliyom özlediğinde
bir bilemedin iki bilemedin üç saat durabilirim o da mecburiyet varsa
Şu ana kadar beklemişim yeterince hsjssj
Müsait oldukça yazsın isterim
Ben konuşmazsam ölürüm
Yok ki şğejdvwhsb olsaydı olarak ele aldım 😹
Olabileeer😹
Bilmiyorum, deneyimlemedim
Bilmem. Olduğunda tekrar gelirim buraya 😃
Bir günü geçerse olmaz
1 hafta en fazla daha fazla duramam
Sevgilim olmadığı için sorun yok 😄
Bir kaç saat
Yokki yok yok…
bütün gün dururum
4 saat max
Olunca bakariz
Sevgilim yok
24 saat valla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?