Kurs hocama aşık oldum benden de 3 yaş küçük dersler bitecek haftaya ne yapacağız ya?

Karakteri fena değil merhametli nazik ve anlayışlı. Bana saygı duyuyor baya ve boyu posu 10 numara. . Keske küçük olmasaydı yürürdüm. Niye yürürüm bana gelmez biraz çekingen adım atar beklerdim bakalım napacak. Ahh napacağım ben ya.

Kurs hocama aşık oldum benden de 3 yaş küçük dersler bitecek haftaya ne yapacağız ya?
Cevapla