Ben 23 yaşındayım (kızım) o 30 sizce sorun olur mu ama genç duruyor ve hissediyor?

Olur mu bilmiyorum ama sormak istedim 7 yaş çok mu?

Ben 23 yaşındayım (kızım) o 30 sizce sorun olur mu ama genç duruyor ve hissediyor?
Cevapla