Ilk baştan beri bana para ve zaman harcamıyordu, çok sık arasada buluşmamak için bin tane bahane buluyordu. Ilgisi de birden sebepsiz kesiliyordu. Günlerce arayıp sormadığı oluyordu. Bu yüzden çok kavga edip ayrılıyorduk ama 10 gün içinde arayıp özür dileyip hatasını kabul edip düzeleceğini söylüyordu.
Son kavgamızda ağzındaki baklayı çıkardı. Ikimiz de 40 yaşındayız ve ikimiz de hiç evlenmedik. Bana " 40 yaşındasın ve peşinden koşulmasını istiyorsun, 40 yaşindasın ve kendini bulunmaz hint kumaşı sanıyorsun" dedi. Ben şok oldum. Kendisi de 40 yaşinda. Neyse madem öyle kendine daha genç birini bul diyerek ayrıldım ve onu engelledim. 1 ay sonra başka yerlerden yazmaya başladı, cevap vermedim. Fake hesaplardan mesajlar atti cevap vermedim. Aradan 3 ay geçti bu sefer telegramdan aradı açmadım.
Sizce bu ne yapmaya çalışıyor? Neden arıyor? Bunun kafasında neler var ne düşünüyor? Neden bu şekilde davranıyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer