Günaydın KS ailesi soruma gelirmisiniz sorum birazda erkeklere 😍?

Eşimle tartışmalarda bayağı kötü oluyoruz hem bir süre soğuk davranıyorum elimde değil cin, sel”lik olarakda tabi soguk yapıyorum yavaş yavaş toparlanana kadar fakat o barıştıktan sonra hiç bir şey olmamış gibi davranıyor aynı devam uzak falan durmuyor. Bu aralar bende de oluyor sanki bende bişey olmamış gibi hissediyorum artık anlam veremiyorum neden yani beni kırıyor üzüyor günlerce küs kalıyoruz ama ben de bişey olmamış gibi devam ediyorum ve arz”luyorum onu … Asıl soru şu kadınlar tartıştıktan sonra aynı devam edince sizin gözünüzde nasıl görünüyor daha mı hoşunuza gider yoksa mesafe koyup uzak durup soğuk yaparsamı kıymetini anlarsınız
Günaydın KS ailesi soruma gelirmisiniz sorum birazda erkeklere 😍?
Cevapla