Merhaba arkadaşlar bizim sevgilimle 8 yıllık ilişkimiz var ve bişey sormam lazım?

Biz ilk tanıştığımız zamanlar durumumuz pek iyi değildi öyle onların durumu çok iyiydi sonra işte yıllar içinde bu arada biz 8 yıldır beraberiz çocukluk aşkı yani eşim gibi her neyse bize miras düştü falan bizim durumumuz birden iyi oldu ama mesela bn ona hiç bir zaman daha iyi durumda olduğumuzu belirtmedim ama mesela bize 400 dönüm bir arazi düşmüştü miras böyle bişey oldu falan diye bahsettim ve bn son zamanlarda bundan bahsettikden sonra ki normal sıradan muhabbet ediyoruz asla böyle kötü niyetle söylemiyorum hep de diyorum mal önemli değil yeterki sen benim yanımda ol dünyanın heryeri cennet benim için diyorum ama son zamanlarda böyle bir maaşını beğenmiyor bu bize yetmez diyor falan böyle bn iyi maaş almazsam ailenle tanışmam diyor bnde hep yapma onlar seni çok seviyorlar falan diyorum yani hiç bir zman yansıtmiyorum bişey ama o sanki kendini kötü hissediyor korkuyorum sırf bu yüzden benden uzaklaşıp ayrilicak diye kendini yetersiz hissetmesin istiyorum ki zaten babamın malından banane bana kendi lazım bn onunla evlenicem gram mal da gözüm yok benim bn onu seviyorum ve kendini yetersiz hissedip beni bıraksın istemiyorum napmaliyim onun böyle hissetmemesi için

Merhaba arkadaşlar bizim sevgilimle 8 yıllık ilişkimiz var ve bişey sormam lazım?
Cevapla