𝕊𝕖𝕧𝕕𝕚ğ𝕚𝕟𝕚𝕫 𝕓𝕚𝕣𝕚𝕤𝕚 ö𝕝𝕕ü 𝕧𝕖 𝕓𝕚𝕣 𝕓𝕒ş𝕜𝕒 𝕜𝕚ş𝕚 𝕤𝕚𝕫𝕖 𝕠𝕟𝕦 𝕙𝕒𝕥ı𝕣𝕝𝕒𝕥ı𝕪𝕠𝕣 𝕟𝕖 𝕪𝕒𝕡𝕒𝕣𝕤ı𝕟ı𝕫...

##𝕮𝕰𝕹𝕯𝕰𝕽𝕰
𝕊𝕖𝕧𝕕𝕚ğ𝕚𝕟𝕚𝕫 𝕓𝕚𝕣𝕚𝕤𝕚 ö𝕝𝕕ü 𝕧𝕖 𝕓𝕚𝕣 𝕓𝕒ş𝕜𝕒 𝕜𝕚ş𝕚 𝕤𝕚𝕫𝕖 𝕠𝕟𝕦 𝕙𝕒𝕥ı𝕣𝕝𝕒𝕥ı𝕪𝕠𝕣 𝕟𝕖 𝕪𝕒𝕡𝕒𝕣𝕤ı𝕟ı𝕫...

##𝕮𝕰𝕹𝕯𝕰𝕽𝕰
Merhaba,
Allah göstermesin yaşatmasın. Ben divane kuşu gibi severim. Ölürse ölürüm hayatta yaşamakta gözüm yok...
Aşkımın eşi benzeri olamaz...
Babam küçükken vefat etti hiç görmedim. Annem bizleri büyüttü babama ihanet etmedi. Aşkıma ihanet etmem!
Üzüldüm bak şimdi basın sağolsun kardeşim kötü aileden birisinin ölmesi ama sen ailenin başında artık bir baba gibisin
EyvAllah sağolasın abi çok kötü hep yarım eksik kaldım ailemi seviyorum annem canımdır ve kardeşlerim
Helal sana onlardan gözünü hiç çekme evlensen bile ok
Yok yok abi ailemden uzaklaşamam ailemi bırakmam yani
Helal sana zaten o yakışır
EyvAllah abi sağolasın 😅
Sana da helal 😅 aslan gibisin maşaAllah 😅
Sende öylesin kardeşim taşı vursan suyunu cikarirsin
EyvAllah abim 🌸🥰 senin güzelliğin sağol var ol
Eywallah kardeşim ☺️
Cok sevdiğim biri vardı, arkadaş, abi, dost adına ne dersen.. sevdiği biri vardı onu sagliginda ve hastaliginda olmak uzere iki defa terk eden.., hayatında hiç sevgi görmemiş, ama çok güzel sevmişti böyle güzel sevmeyi nerden öğrenmişti. Bilmiyorum. En üzgün anlarda bile nasıl gulecegini cozmustu bana da öğretmişti. Gençti, hayatta istediği hiçbir şeye ulaşamadan vefat etti. Ona benzeyen birini karakter olarak konuşmasına kadar gördüm. Hatta aynı meslektendi. Nasıl bu kadar benziyor olabilir diye düşünmeden duramıyordum. Ama hayat işte o kişi gidenle aynı değil. Bir şey yapamıyor insan öyle anlarda sadece hissettirmeden böyle arada gidip konuşuyordum sohbet. muhabbet.. zamanla onu da bıraktık. Güneşin ayı kovalamasi gibi, suyun akması gibi insanın zamanla toprağa karışması gibi bazı duyguların da rafa kaldırılması gerekiyordu ben de öyle yaptım. Abimin yokluğuna alıştırdim kendimi tabi arada aklıma gelmiyor değil neyse öyle işte
Üzüldüm şimdi
Elbette ki etkilenirdim ama benim için dış görünüşün bir önemi hiçbir zaman olmadı. Ben birini kişiliği için severim. Aynı kişiliğe sahip değilse hiçbir önemi yok.
Günaydın,
Aslında bunun için illaki ölümün yaşanmasına gerek yok bana göre. İnsan zamanında çok kıymet verdiği birinin benzerini görse de içinde bir hüzün hissedebilir. Bu bazen bir arkadaş, bazen bir akraba ya da sevgilide olabilir. Ne olursa olsun o an insanın hissedeceği tek şey mutsuzluktur.
Çok doğru diyosun içine bir taş oturur gerçekten
Bu gerçekten duygusal bir durum 😢 İlk başta insanın aklına getirdiği kişiyle ilgili anılar canlanıp, içini hem sevinç hem de hüzünle doldurabilir. Ben olsam, o benzerliği nasıl değerlendireceğime odaklanırım. Belki de bu kişiyle yeni ve özel bir bağ kurmak bile isteyebilirsin. Ama unutma, kimse kaybettiğimiz kişinin yerini tam anlamıyla dolduramaz. Onların anısını yaşatmak için anılarını ve sevgilerini kalbinde taşımaya devam etmelisin 🌟 Unutulmayacak olan sevgidir.🕊️❤️
Cevap
8Cevap
O an içim burkulur, hüzünlenirim...
Sorarmisin senin ismin ne diye
ben bir şey yapmazdım.
Sakin davranırdin demekki
Bir kere oldu
Ayrıldığım zamanda
Ona benzeyen birini gördüm o zannettim
Bulunduğum sehire geldi sandım
Seslendim koştum arkasından
Döndü arkasını efendim dedi.
Tabi o değilmiş
Afedersiniz özür dilerim birine benzettim dedim.
Bu da böyle bir anı
Senin için çok kötü olmuştur
Kötü olmuştu baya
Hiç sorma
Ayrılan oydu
Herhalde yanıma geldi diye düşünmüştüm.
Sağlık olsun
Olsun üzülme sen kardesim
Eyvallah Teşekkür ederim kral
Ne demek dikkat et kendine kardeşim
Bilmukabele kral sende dikkat et kendine 🙏
Tksrler kardeşim
Bunu dün yaşadım. Tiktokta öylesine takılıyordum kafam dağılsın diye ve bir tane kızın canlı yayınına denk geldim... Hal ve hareketleri, bakışları, gözleri, tipi, yüz şekli... Bilmiyorum ya... Zor bir şey... Bu kadar benzerine denk gelmek... Yazmak istedim çok benziyor diye ama... Neyse... Zor bir durum... Karşında ama o değil... O olmadığını biliyorsun ama o gibi... Karmakarışık bir şey işte...
Kötü bisey insan şoka uğrar böyle bir durumda
Çok zor... Allah hiç kimseye yaşatmasın...
Amin yaşatmasın kardesim
Öyle bişey yaşamadım ama yaşaydım oldugum ortamdan uzaklarşırdım sonuç ta ona benzemek onu suçu olmazdı yaratılış sonuçta oda aynı kişi olmadıgı için görüntüsüde çok etkilemezdi sanırım
Ama bir üzüntü olurdu diyosun
Güzel bak sana sevindim en sonunda kurtuldun hastalıktan benim bir sözüm vardı sana ne demiştim ben iyi olacağını gördüm biliyorum diye hatirladin
Ben sana iyi olacağını söyledim inanmayan sendin
Nereye gittin bakim İst değilmisin
Güzelmiş Muğla güzeldir orada kalcan hep ozaman babaylami yalnızmi
Annen ablan onlar ne alemde babanın hastalığı ne durumda
Gelmediler mi hala aynilar demekki
Sen aldinmi onlardan herşeyini bakım bişey bırakmadın değilmi
Herşeyimi aldım onlardan bişeyim kalmadı o işte sonuçlandı lehime bende ameliyattan sonra toparlanınca müsade istedim babamdan burada iki katlı bi ev buldum küçük bahçe içinde şirinmi şirin tam istediğim gibi babamla konuşup burayı aldım kısa süre içinde yerleştim çok şükür keyfimde yerimde iyi geldi burası bana
Güzel afferim sana ne ameliyati oldun bakım
Cigerlerimde sönme yaşandı bi anlık bişeydi nefes almakta çok zorlanıyorum megerse cigere giden ana damar tıkanmış apar topar ameliyat dediler düşünmeye bile vaktin yok diyince doktorum ameliyat oldum 1 haftalık bi yogun bakım sürecim oldu şimdi nefes almam daha kolaylaştı çok çabuk yoruluyordum önceden
Geçmiş olsun o hastalıktan dolayı mı olmuş
Şimdi ne tedavisi görüyosun bakim
Küba ignesimi
Güzel devam et tedavine
Ben dedimde inanmiyordun
Biliyorum ama hicbirseyden inancını kaybetmicen bu sözümü unutma
Ne yapiyosun mesela ne koyuyorsun
Niye aynisin bence eski tempoyu kaldirabilcenmi
Ne yapcan tempo diyosun da seneler ilerliyor tempo zor olur
İst evine noldu ordaki hayvanlarına
Onları aldın babandan kalanlara noldu
Afferim önceden söyledim de zipliyodun benim dedime gelmişsin bak iyilescenede inanmiyordun ben diyince de inanmıyodun helal bak doğru yola döndün
Demedinmi hakliymis diye herşeyi bildi diye ampul yanmadimi 😂
Ondan kork benden kime ne dediysem çıkıyor benden korkmaya başladı insanlar 😂
Ama ne olacağını söyledim
Muğla'da köy tarafinami yerlestin
Yok ya kasabaysa güzeldir kendi sebzelerini yetistirirsin
İyi bakayım bir alanına senin var mı orada satılık arsalar fiyatlar kaçtan gidiyor
Kaç metre kare aldın sen bakım bakım senin arsa nasıl bana at
Bakım mekan nasıl
Niye eli duzgun insansın kormuslarmi senden köylü çok olur ordan süt felan alırsın 😂
Bak ne güzel afferim sole iki koyun kecide alırsan tamam 😂
Hahhahahah daha okadar degilde yani bakamam hiç bakmadım onlardan şimdilik ögrenme aşamasındayım şaban amca var burada yan komşularım samaver çayı demleyince zorla çagırıyor gel yalnız kalma diye eskileri anlatmaya bayılıyor eşini yunanistandan kaçırmış buraya okadar tatlı bi
Çift ki
Sen yapmak işte ciftlikcilik ortak oluruz büyük baş hayvan ihracatı 😂
Yok ona çobanini tutcaz o ayrı biz ticaretini yapcaz 😂
Haha yok onun makinelerini alırız 😂 inek teper sonra seni
Biliyorum 😂 tepmez ama senden güzel çiftçi olur 😂
Güzel olur güzel valla Muğla güzel biliirm oranın insanın şivesi değişik olur güzel olur 😂
Pisi gibimi
Güzelmi yemedim bak hiç
İyi öğren sen onu iyice 😂
Tamam sen hazırla seninle ticarete atılcaz 😂
Çok küçük düşünüyorsun 😂 hayvan ticareti çiftlik dedim ya 😂
Biz sadece başı olcaz bakıcıları olcak o ayrı 😂
Onlar makineyle sağar birde inek yoğurdu yaparız of tamam sen öğrenirsin inek yoğurdu yapmayı 😂
Ben adamları tutcam ANK gidip geliş arada gelcem 😂
Yok mandıra aile bakcak aile bulcaz onlar sütü yoğurdu yapar 😂
Orasida doğru ozamab makineleri alır biz yapcaz mecbur 😂
Ankaradaki işler nolcak 😂
Olsun işte daha yoğunum sen bir mekani çek bakım mekan nasıl ona göre
Yok onu başka yere işlek yere düşünüyorum sonraki iş şu an buna ek kafamda ticaret var işte ondan diyorum çiftlik
Oranlarının tapulari ne diye geçiyor peki sen önce oraları bir çek bakım mekanı bakalım değermi
Yokmu arsa orada
Güzel metre karesi kaçtan gidiyor acaba
ay biliyor musun geçen ay böyle bir şey yaşadım markette çalışan çocuk ölen eski sevgilime çok benziyordu tuhaf tuhaf baktı bir de bana. bir daha gitmedim oraya
Belkide ölmemiştir düşünsene
Hiçbir insan gideni yerini tutmaz o aynısı bile olsa onun gibi olmaz gördüğün de bir afallarsın sonra anlarsın ki ona benzeyen biri bundan ötesi olamaz zaten
Ama insan nede olsa çok şaşırır yaşantıları aklına gelir
Tümmm travmalarım tetiklenir tekrar kaybetmeden önceki zamanlara dönerim herhalde
O bu kötü sen görme ozaman hiç
Önce üzüntü olur sonra gerçek olmadığını anlayıp yoluna devam edersin..
Peki kimsin diye sorarmisin
Sorsam da bir şey değişmez..
Zaten değişmesi değil ama genede bir şok yaşamak
"Babaannemden bir tane daha var mı?" diye kendime sordum yoluma devam ederdim..
Demekki babanneni çok seviyosun sen belli oldu ☺️
Seviyorum. 😃
İnşallah önüne bir benzeri çıkar bakım napcan 😂
Ama hayatta değil.. 😔😔
Üzüldüm ama işte ikizi çıkarsa biraz olsun yüzün güler
Keşke karşıma çıksa..
Demekki çok seviyowun babanneni omu baktı sana peki
Annem de baktı babaannem de baktı, hepsine hakkım helal..
Onlar helal etcek hakkını iyisin şu an ozaman sıkıntın yok
İyiyim de dudağımın içi acıyor..
Niye hayirdi ne oldu
3 gündür bu acıyı çekmekten yoruldum. Gece ısırdım..
Demekki etin lezzetli kendini yicen bu gidişle
Canın çektiyse ye beni.. 😂😂
Niye kız ben Hannibalmiyim 😂
Etin lezzetli dedin ya ondan dedim..
İşte lezzeti sana sen yiyon ama açlık kıtlık olursa protein olarak seni keser yerim tamam 😂 iyi besle kendini 😂
Ya.. 😂😂
Evet aç kalma güzel besle kendini sonra kemikmi yicez 😂
🥺🥺
Ağlama sen dedin 😂
Küstüm.. 🥺🥺
Custunmu 😂
Hı hı
Sen kusmezsin
Ndkxnx
Allah korusun o kişiyi tanımak görüşmek isterdim heralde
Ama sevdiğin sesi değil napcan
Yani ona yeniden aşık Olcan öylemi
Sonucu nolcak peki bunun sonucu
Bekarsin anlasildi 😂 varmiydi öyle sevdin biri 😂
Evlenirim diyince ondan dedim evlisin anladım 😂
Vardı bitti anladim
İyi salla bitenleri gerek yok biten geride kalir
Bunun dizisi vardı. Bir kadın tanıdım diye. Güzeldi.
Film diyolar bunada izlicem bakım nasıl
Bununmu ben niye görmedim hiç
Video izle anlarsın ozaman
Önce bir kilitlenir kalır insan sonra bir hüzünlendir illaki..
Yaşarsan peki naparsın
Kıyamam üzülme olmaz inşallah ama ben aynı kişi denk gelmedim tıpa tıp
Bende gördüm onu insalah yasamayiz valla kötü durum sonra ıssız adamligimiz kalmaz
Ben herkesin içinde ağlamam o ayrı 😂
Bak biliyosun ama ben işte göz yaşlarımi gömdüm derin bir çukura sen düşün ağlamam kolay kolay 😌
Bana yakisirmi sence 😂
Ağlamam işte gözyaşı kalmamış bende 😂
Haha olabilir sen çok agliyon belli 😂
Ben çocuklara hayvanalra üzülürüm bak ama işte iyice kötüye gidiyor o ayrı
Yani bak onlara anne demiyoruz biz
Bence keşke anne baba olmasalar bunlar değilmi
İsteyenlerde böyle yapıyor demi
Farkındalığı yüksek ama çocuk harbi sevcek insana gelmeli bence ben severim çocuk
Aynen öyle nasıl biliyor beni 😂
Hahah onu nerden bildin koptum 😂
Çocuk benim ama babasına çekçek 😂
Komple babası olsun 😂
Diğerleride onun hayat mucadeslesi için lazım 😂
Özellikleler diğer özelliklerim hepsini alsın 😂
Yani huyum kuruusun olmasın mı 😂
Bak sen 😂
bir şey yapmam. Ölenle ölünmüyorki her onun benzerini gördüğümde onu yine yeniden yaşayayım.
Yani sallamam diyosun bak sen
Ufak bir hüzün olur ama acılar veya sevinçler ilk günkü tazeliğini korumuyor. O durumda olsamda batar ama acıtmazdı his.
Anladım yani öleni unutmazsin güzel bak bu esmer güzeli ☺️
Yani ahde vefa durumu ve yaşanan geçen zaman saygı:)
Hatitlarmisin eski zamanları sevdin adami felan bakım ☺️
Tabi illaki zaman zaman:)
Bak bu özelliğin güzel senin 😌☺️
Teşekkür ederim😊☺️
Rica ederim esmer güzeli
Dedeme benzeyen birisini gördüm. Makarasını yaptım.
Bak onu bende gördüm dedektif görünmüyordn dedektif
Sorularında mı 😛?
Evet görmedim sorularimda seni hayırdır 😂
Denk gelmemişim 😹.
Kesin gelmemisindir gene ne dedektifler peşindesin bakım bak mod olmuş 😂
Avcılık yapıyorum 😹. Kural ihlâli yapanları ok ile vuruyorum 😹.
Benide vuruyomusun bakım 😂
Seni yorumlar da görüyorum ama ters bir hareketini görmedim 😸.
Bak sen görsen beni banlican öylemi ama büyük lokmayim mod hanım 😂
Banlama işi adminler ve yönetim ekibinde. Ben en fazla işlem yapabilirim 😸.
Yapcan yani birde bana 😂 sen harbi benim sorularimda yoktun nerdeydin bakım bak mod oldunu şimdi görüyorum
İşim bu 😹. Denk gelmedim gerçekten.
Modluk işin varya sen dedektif birde gülüyor kedi gülüşüyle 😂
bir şey yapmam napayım benzerini kendi değil sonuçta🙄
Ama işte ne hissedersin
sevdiğimi hatırlar üzülürüm belki
Kötü olur bak cidden ama sormazmisin yinede meraktan sen kimsin diye
sanmıyorum, ilgilnmem bence
Güzel sadiksin sen sevdiğine bak ölse bile
sadığımdır sevdiğim yok ama😂
Niye yok gayet şirin birisin 😂
teşekkür ederim 😊olması mı gerekşyor🙄
Gerekmiyorda işte sordum 😂
tamam😄
Anlaştık 😂
peki😄
Bak senin nick uyuyan güzel olsa tam olurdu 😂
niye 😃
Yakışırdı uyuyan güzel pamuk prenses hesabı 😂
pamuk prenses ve uyuyan güzel farkli prensesler birini seç ajsj
İşte oda uyumuyomuydu 7 cüceler felan prens geliyor uyandırıyor😂
doğru o da uyuyodu prensesleri yakından biliyosun 😃
Evet izlemiştim 7 cüceleri bulamadım ama 😂
başka ne izledn ne cücesi
Pamuk prensesin cüceleri bilmiyormusun 😂
biliyorum ya onun benle ne alakası var en sevmediğim masal uyuyan güzel benim nick uyanmış hali
İşte her güzeli bir adam uyandırır anlaman lazımdı 😂
yok ya ben gürültüden uyandım
Seni rahatsız etmişler ozaman o kötü 😂
yok daha iyi rastgele biri öpmeyecek 😂😂
Yani operse iyisi opsun diyosun 😂
yani seçmem lazım öptü diye onla mı olacam 😜
E yakisikliysa öpen kişi 😂
yakışıklılık yeterli mi sence
Değil tabi ama iste saydım ben 😂
yine de anlamsız
Yani diyosun kalp sevmedikten sonra beni yakışıklı uyandırsa ne uyandirmasa kafaya odunu gecirrim 😂
duygularıma tercüman oldun aynen öyle
Doğru diyosun işte hep böyle sev sevdinde unutma tamammi
severimde kimseyi unutmamaya söz veremem
Olmaz aklında birisi olursa sıkıntı
eee bende onu diyorum unutmam gerekşrse unuturum gerçi ben balık hafızalıyım görmeyince unutuyorum😅
Haha burcundami balık 😂
ailem değilse uçar gider😂
Sevdiginse uçmaz ama 😂
ne kadar sevdiğime bağlı ilişkinşn derinliği anılar ve uzun süre birliktelik yani kolay kolay bağlanmam
Baglanirsan naparsin peki
karşılıkloysa evleniriz değilse unuturm
Hemen nikahı bascan 😂
yani nasip olursa evlenmek mantıklı napayım səvgilicilik mi oynıyayım gerçi şimd ilişki düşünmüyorum ama olunca yani
Sende bir çocuk istediği sezdim ama doğrumu
bilmem olursa olur yani illa olsun kafası yok
Ama var sende düşünce bak guzel düşünce ama işte bu dünyaya güzelmi orası ayrı
orası öyle tabi
Yani
Şaşırım ama bir şey yapmam, bir şey demem. İnsan insana benzeyebilir çok doğal...
Yani yuh demezsin 😂
Demem ya :d Olabilir yani hayat bu. Hayatta her şey mümkün... Daha önce eski sevgililerimden birinin benzerini görmüştüm bir kez zaten ljkjk Çok benzerdi... Boyu , posu , saçı, gözleri vs... sadece sesi farklıydı :d yani bu hayatta hiçbir şeye şaşırmıyorum :d
Demedinmi len sen degilmisin 😂
Konuştuk. Yani normal olarak tabii. Kim diye. İsmi başka bir isimdi ve berkayla alakası yoktu hkjhkh Ama benziyordu sadece. bir dahada görmedim , konuşmadım. tanışıklığımız yok zaten. sadece merak ettiğim için sormuştum. o benimle konuşunca sordum tabii. :d sonra ben kaçtım hemen bana yavşamasın diye khkjhjk
Demekki bu kişi berkaymiyfi yasiyormuydu peki 😂
Hayır ya bu kişi berkay değildi :d berkay yaşıyor elbette haha şu an 31 yaşında falan. O çocuk ise 26 yaşındaydı. Yani benimle yaşıttı ve ismi serkandı :d sesler farklıydı. berkay değildi yahu. sadece benzerler diye kim olduğunu sormuştum.
Ondan meraktan sen videoyuda izle bakım
İzledim izledim videoyu 😅 filmide izlemiştim önceden😅
Ben izlemedim ilginç izlemem lazım 😂
Pekala sen bilirsin. İzlemek sana kalmış😅
Bakım begenmezsem solerim 😂
Tamam söylersin 😅
Anlaştık 😂
Bir şey yapmam ama ilk zamanlarda gördüğümde içim parçalanır. Sonra alışırdım yavaş yavaş.
Peki ona benziyor diye bişey hissedermiydin
Ama o kişi ölmüş genedemi haksızlık olurdu
Yani diyosun bende olmaz güzel sadık kalmak güzel bir şey
İsta ama bazende sevdiğin birisi tıpatıp yanında ama öldüğünü biliyorsun oda bence sıkıntı
Ama işte yaşansa böyle birsey ciddi ne yapcani insan bilemez öyle ama belki bir ışık olabilir
Ama bak senin sevme yönün güzel gayet sadık sevme ölürse bende ölürüm misali
Sorunun benle ne alakasi var benim sevdiğim olmediki
Bu soru yani kişiler kurumlar hayal ürünü anlatabildim mi anlamışsındır umarım
Bişey yapmam bilmiyorum yani nasıl bir his
Bende bilmiyorum değişik bir his olmalı kötü olur ama
😑
Onu kim dedi
Ben niye görmedim okadar benzemez illaki soleyimde 😂
Olsun Türkiye'de olsun 😂
O insandan uzaklaşırım
Ama sevgidin adama çok benziyor
Ama sevdiğim adama değil
Kime peki işte tıpatıp benziyor sadece sesi farklı
İnsanlar birbirine benzer yaklaşmam
Ben okadarda benzeyen görmedim ama andıran olurda
Sevgilin vefat mi etti
Benimmi yok etmedi video beğendim ondan sordum izledinmi videoyu
Filmin kendisini izlemiştim adı üstünde film benziyor diye kimsenin hayatına girip mahvetmek
Film ben izlemdim onerirmisin izlemem için iyimi kötümü
Ben sevmedim bilmiyorum artik
Ozaman bana film öner korku olsun
Ben korku filmi izlemiyorum
Ne izliyosun peki
Hiçbir şey izlemiyorum keyif vermiyor
Hayatın tadı yok diyosun ozaman
Gözümden bir iki damla yaş dökülüyor
Geri yoluma bakarım diyosun
Orası öyle ne olursa olsun yaşam hep devam ediyor
Yani klişe ama gerçekler hayat işte
İşte ne yaşayacağını ya da ne kadar yaşayacağını bilemiyosun
Boynuna sarılırdım heralde
Güzel o olmadini anladinda peki
Biraz sohbet edip herkes yoluna olurdu yapacak bişe yok
Yani en doğrusuda o tabi seninde aklından o anı çıkmaz
Öyle olurdu eve gider resimlerine anilsrimiza bakar ağlardım heralde
Peki en çok şu an ölen birisi olarak onun ikizi kimi görmek istersin
Uzak durmam gerektiğini düşünerek görmek istemezdim aynı şeyleri tekrar yaşamak ağır gelir bana
Anladım haklısın kötü olur insan psikolojisi açısından
Çok kötü olur hemde ben duygusal biriyim zaten kaldiramam
Tamam sen görme üzülme ☺️
Aynen öyle olmalı 🤭🤭
Anlaştık duygusal kadın ☺️
🙏🙏🙏🖐
Bir şok hali ve gidip muhakkak sarılırım
O olmadığını anladında peki
Ağlama krizi ve kabulleniş
Peki geldimi hiç başına böyle bişey
Gelmedi umarım gelmez
Gelmesn zaten ama belli sen bayağı duygusalsin
Akıl sağlığım için kaçarım
Yani deliririm diyosun
Kesinlikle
Tamam sen benzeri gordunmu kaç 😂
bir şey yapmaz sadece üzülürdüm.
Peki sen kimsin diye sormazmiydin
Hayır.
Anladım yani umursamazsin ok
Sevdiğim insanı kaybetmişim gerisi ne olursa olsun ilgimi çekmezdi.
Ama güzel sadiksin ölene kadar gidenlerdensin
Benim için öyle
Bencede seninkisi çok iyi davranış ama ben sorardım kimsin diye sadece o kadar
Elbette. Herkesin düşüncesi farklı.
Yani ama seninki güzel
🙏🙏
bir şey yapmam canım acır sadece
Demezmisin senin ismin ne diye
Demem
Anladım ben olsam derim
Görmüştüm günlüğüme yazmıştım..
Cokmu benziyordu bakim
Öyle böyle değil tıpa tıp aynısıydı çok duygulanmıştım
Öldümu peki o dediğin kisi
Evet öldü yıllar önceydi
Üzüldüm bak neyden öldü
Akciğer kanserinden dolayı öldü
Üzüldüm karadanizde çok kanser vakası oluyor bu Çernobilden dolayı
Şans eseri yaşıyoruz valla
Doğma büyüme oralisin sen değilmi hep orada yasadin
Evet 2 yıl kadar İstanbul'da bulundum onun dışında buradayım
Okulmu okudun istde
Yok biraz farklı konular
Anladım özel
Hmhm evet
Tamam ozelse sıkıntı yok
teşekkür ederim
Rica ederim üzülme sen
🥹🤍
Hüzünlenirim sanırım.
Kötü olur biz erkekler içinde bayanlar icin nasıl olur bilemem
Onunla sevgili olurdum 👀😄
İki dk eskiyi unuttu bihter 😂
Cendoşum baktım slow bir havaya bürünmüşsünüz dağıtmak istedim Jkllşş
Yok valla video hoşuma gitti sordum izledin mi videoyu 😂
Ben onun kitabını yazdım filmin adı ikimizin yerine nejat işler hayranı olarak ezbere biliyorum bu filmi 👀
Nejat İşler severim çok delikanlı birisi işte oda artık insan sevmiyor
Bana çekmiş 😒😄
Sen seviyosun biz sevmiyoruz 😂
Cendoşum, ben her gün heykellerini dikiyorum hatta altın varaklı aypsın👀😄
Heykellerini dikiyosun bak sen bak senin ruyamsifs burada 😂
Gördüm 😄
İkiniz birlesseniz varya tozu dumana atarsınız burada 😂
Her zamanki halimiz rüyoşla etiket yap gelsin 😄
Etiket yapamıyorum ismi tuhaf 😂
Ayyy bu adınızı tersten yazmayın kardeşim ben de yapamıyorum ahahah
İşte ben yazmadım bu yazmış 😂
Cins oldu rüyoş da 😄
Yani duzeltemezde o 😂
Ahahah
Şimdi gelir okursa 😂
Okusun o benim iyi niyetli olduğumu bilir hıh👀
Bilir bilir zehir o kaza geçirmiş ya soruda açmıştı gormussundur
Nerede link at çabuk görmedim 👀
Siz birbirinizde ekli degilmisiniz
Ekliyiz ben ana sayfayı telefondan göremiyorum. 👀
En baştaki sorusu
Bişey mi yapmam lazım
Yani ne yaparsın benziyor sevdiğin adama ama senin sevdiğin ölmüş
Yürim ona🤪
İki dk sattın ölen aşkını 😂
Oturur ağlarım hüngür hüngür
Çok duygusalsin güzel demekki gerçek hayatta sen önem verirsin sevdiğine
Olay bambaşka🥲
Nasıl peki olay anlat bakim
Uzun boşver😃
Tamam uzunsa 😂 üzülme ama sen 😌
Düzenli bir iş ve eğitim hayatın olunca edindiğin dertler aşkla ilgili olmuyor zaten glhkhk
Olsun siz kadınlar daha duygusalsiniz genede üzülürsünüz 😂
O evre de geçiyor bir yerden sonra önüne bakıyorsun
Orası doğru sende ben gibi hissizlesmeye doğru gitmişsin Allah sabır versin 😂
Ohoo çok oldu😂
Bendede çok oldu artık normal gibi bakiyosun değilmi 😂
Normalden ziyade artık daha kolay vazgeçebilirim her şeyden ve bu beni duygusal olarak sarsmaz bir şeyi bir kere öax iki kere denerim olmuyorsa uğraşmam zorlamıyorum artık genel olarak
En guzelini yapiyosun işte ona tecrübe diyolar sende o var
Olmaz olaydı😃
Sen kolay sevemezsinde 😂
Değer verene değer veririm ama aşk çok ileri bişi artık hatta olmam sanırım daha sanmıyorum djjd
Seni kim böyle aşkını mahvetti 😂
Ben susuyom burdan itibaren konuşamam smskkdk
Tamam anladım ben sus sen 😂
Neyi anladın be cjgjg
Neyi anladım aşk burdan bir kisimi 😂
Artık aşk yok💅
Yani bak doğru anlamışım 😂 tamam yok artık sende bir gaddarsin 😂
Yok be sevgilim var değer vereni yarıda bırakamam
Anladım sevgilin var aşikmisin peki değilsin öylede sevgili olunmazki
Aşık değilim ama değer veriyorum en önemlisi değer görüyorum önemsiyor dinliyor insan yerine koyuyor bende aynısını ona yapıyorum aşktan daha hoş ve can yakmıyor kendimi daha çok seviyorum güzel bişimiş ayrıca değer görmek filan 😃
O değerin birde asklisini düşün daha iyi olmazmi 😂
Şimdi aman neyse kdkdkd boşver😂
Yaa demi daha güzel işte o bize denk gelmez 😂
Kim sevdiğine kavuşmuş ki boş ver bazen mantıklı olan daha iyidir belki
Yok bakma mantıklı ilerde sikintj olur bir sevmedin insanla aynı yatak bir yönden sonra tabut olur bu lafimi unutma
Yok denedik birkaç kere kötü değildi uçmadım ama iyiydi yani😂 orada tamamen vazgeçtim zaten
Evlilik olunca sıkıntı olur diyorum ya gözüne batar bir insanın heyecanla baktığı olur birde bakmak zorunda olduğu değilmi 😂
😑
Sen benim dediklerimi düşün yinede tabiki kendin bilirsin
Bu kadar realite bana fazla olmayan bir şeyide zorlayamam artık gizliye geçtim😂
Fark ettim benim bilmem yeter gizliye geç sen 😂
Ayrıca evlilik olacağını kim söylemiş fkgjh
Niye o gözle bakmiyonmu capkinmisin kız yoksa 😂
Evlilik büyük bişi ve cidden kör kütük sevmem gerek o moda girmek için aşk lazım evlenmicem kgkhk
Çocuk seviyosundur kesin onun için düşünürsün 😂
üniversiteye başlayıp aynı anda tam zamanlı işe girince vazgeçtim jxjxj
Oldumu bu şimdi ne işine başladın bakım 😂
Yazık bunca stresi çekmesin biliyorum aynı yollardan geçecek zor fkfkf cidden ona rahat bir hayat sunacak imkanım olursa evlat edinirim zatennn
Boş bir iş olduğunu bil yeterli😂
Boş iş ne olabilirki 😂
Tahmin et bakim
Tahmin Hemsire satış danismani
Yok be 😂
Öğretmen 😂
O ilerdeki hedef 20 yaşındayım be uçtun baya😂
Şimdi ne peki söyle fısılda bana 😂
Kruvasan yapıp zincir kafelere satıyoruz🙄
Anladım nerde bu turkiyde pek öyle alışkanlık yok diye biliyorum ,
Türkiyede değilim ki ben
Nerdesin almanyami kesin orası 😂
Yok😃
Avusturya İsviçre Fransa
Söylesem gizlenmenin anlamı kalmaz glhkh
Niye kim ne anlicak 😂
Ağlarım 🥲
Sana şarkı sezenden sen ağlama dayanamam 😂
Niye sende mi ağlarsın djgjjf
Ben ağlamam ama şoka ugraririm der ne iş sonra yoluma bakarım 😌
Bak bakalım
Bakarım
Hixbisey saçmalığa baj
Olabiliyor böyle şeyler
Hiç bir şey
Sallamazsin sevdin birisine benzeyen olsa
Oda güzel
Uzak dururum
Yani merak etmessin o kisiyi
Sarılırım.
Güzel sormazmisin peki kimsin diye
Ağlarım
Kıyamam sana benden sezenden sen ağlama dayanamam şarkısı
Bak sen gül zaten neye gülüyorsun söyle bende gülcem 😂
Görmiyim ya
Hadi gördün işte sorarmisin kim diye
Donarim
Kötü bişey o şoka girmek gibi
Kötü olup, başlarım ağlamaya etkisinde kalırım.
Ona sorarmisin kimsin diye peki
Niye sorayım Allah'ın herhangi bir kulu işte 🙄 sadece benzerlik var
Çok benzese bile anladım
Hayır sormam çünkü saçma olur.
Yani oda bir düşünce ama ben sorardım
Hiç bilmiyorum
Görsen misal napcan bakım olduki gördün
Ağlarım o an sanırım
Duygusal kadın kıyamam ağlama sezen Aksu dan sen ağlama şarkısını armağan ediyorum
Yiaa teşekkürler
Ricalar ☺️
Yaşadım karşısında döndüm😞
Peki sevdiğin öldümü yoksa yaşıyormuydu
Sevdiğim öldü.
Dondum yazacaktım
Üzüldüm demekki bu videodaki gibi yasaniyormus
Ağladım.
Oldumu böyle birisi kardesim
uzak dururum
Neden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?