Hoşlandığım kişiyi birilerine anlatınca sonradan pişman oluyorum anlatınca o ilişki olmuyor diye bir düşüncem var sizce doğru mu?

yoksa sadece bir saçmalık mı sizce
Hoşlandığım kişiyi birilerine anlatınca sonradan pişman oluyorum anlatınca o ilişki olmuyor diye bir düşüncem var sizce doğru mu?
Cevapla