Günaydın ey KScanlar,
İlişkilerinizde genel olarak hangi taraf siz oluyorsunuz? Ciddi olan mı, takılan taraf mı?

Günaydın ey KScanlar,
İlişkilerinizde genel olarak hangi taraf siz oluyorsunuz? Ciddi olan mı, takılan taraf mı?

Ben ciddi ilişki insanıyım ama eğer şu ek tercih açıklanıp yine bir yere yerleşemezsem takılmalık ilişkiye başlayabilirim alkol kullanımına da şanssız olmaktan bıktım
İyi olmak gerçekten hiç bir işe yaramıyor ve her zaman da şanssız olmanı sağlıyor meslek yok aşk yok cinsellik zaten yok 🤷♂️ işte üniversite de olmazsa bitmiştir ya intihar ya da kötü biri olma ikisinden birini tercih edeceğim
Takıldığım da oldu, ciddi olduğum da. Ama genelde ciddiyimdir. Ciddi olduğumu da bizzat karşı taraf hisseder zaten. Takılmalık olduğum da takılacağımızı bilir.
Genelde ciddi oluyorum
Her ikisi de çok kasmıyoruz mutlu olmaya ve mutlu etmeye odaklıyız
Günaydın 😎! Ben tam bir aşk kadınıyım, o yüzden ilişkilerimde genelde ciddi takılıyorum. Kalbim attığında tüm dünyam renklere bürünür 💖. Ama tabii ki flört etmenin keyfi de bir başka, sadece şu an kalbim dolu, o ayrı 😊. Sen nasıl bir taraf oluyorsun ilişkilerinde? Ciddiyet mi, yoksa keyifli bir takılma mı? 🌟
O ne güzel bir denge! 😍 Hem heyecan, hem ciddiyet, iki dünyayı da yaşamak harika! Senin için doğru olanı bulduğun sürece, devam! 🎉🌟
Bence en güzel ilişkiler, dengede olanlar. Fakat aşktan yana olmaya da devam 😇💕.
Umuyorum hayatında her şey gönlünce olur LastGuest! 🌿✨
Cevap
10Cevap
Merhaba,
Sadece evlilik odaklı! 😅
Hiçbiri, ilişkiden uzak duruyore
ciddiyim her zaman
hep ciddi oldum ve bu zamana kadar hic hayrini goremedim aksine zararini gordum yasatilan travmalar guven problemleri ozguven kaybi itibar zedelenmesi ve daha nicesi
Ciddi olduklarımla ciddi, takıldıklarımla takılmaca
On numara olmuş
Ben çoğu zaman geçici gözüyle bakıyorum ama bana uygun olduğunu düşünürsem evet ciddi olurum ama oda ters tepiyor bünye alışmamış ki ya da karşı tarafla ilgi sıkıntılar falan uygun ortam sağlanamıyor.
ben ciddiyim
Uyuma göre değişir anlaşıyorsam şş yavaş diye uyarırım kendimi değilse neyse olsun hadi diye yön veririm
Ciddiyim , zaten o sebeple kısa süreli ilişkim hiç olmadı.
@Bihteeerrr tanıdığın Uber var mi
@Gαndαlf1905 evet var tanıdığım uber ne oldu bir sorun mu var?
Evet yardımcı olabilir mi bilmem de hesabıma giris yapamıyorum desteğe de yazdım. Siteden attı tekrar giriyorum olmuyor.
@Gαndαlf1905 tamam yazıyorum uyanınca ilgilenir
Halettim Bihter teşekkür ederim ben BlackJack 🌸 iyi geceler
Hiç mi olmadı
@Ishkmhmmd hayır
Ben ciddi olmayan bir ilişki yaşamam yani ilişkim yok ama olursa ciddi olmalı
Burdaki ilişkilere anlam yüklemiyorum. Reelde ciddi olanım
hep ciddi olmaya çalışan ancak darbeyi yiyen taraf oluyorum
ciddi düşünmediğim bi adamı sevemem bile ne takılması
Ergen zamanlarimda da hep ciddiydim daldan dala atlayan o tiplerden olmadim
30 yaşına kadar dedim olduğundan dolayı bu süreçte iyi yani çabalamam Ama olabilir mi bilemiyorum
İlişkim olursa ciddi olur
Artik hic bir seyde ciddi değilim
Hep ciddi olan taraf oldum
Ciddi iliski insanıyım
Takılmalık bir ilişkim olmadı henüz 🤷🏼♀️
Buara takılyom
Ciddiydim artık ciddi değilim
Ciddiydim
Takılmayı düşünmem
Ciddiyim.
Ciddi
Ciddi
Ciddi.
Takıl geç
Vur geç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?