Evet, dış görünüşünü beğenmediğim biriyle evlenebilirim. Gerçekten ona karşı bir ilgim varsa, bu çok da önemli değil; zamanla gözümde daha çekici hale gelecektir.
İyilik ölçüsü bende farklı. çok iyi, kendi halinde (hali vakti de yerinde ha) birini, bende çok yıpranır diye almayıp, kendim gibi yarı deliyi seçmiştim. karşılıklı yıpraşıyoz.
Benim için sebep ama bakımsızsa aman aman benden ötede oynasın
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
1 yıl
Bir insanı güzel olduğu için sevmezsiniz Siz sevdiğiniz için güzeldir o insan Önemli olan kalplerin birbirine ısınması kalbini sevmeniz gerisi bir şekilde hallolur diye düşünüyorum...