Sanalda çok fazla kişiyle sohbet eden biriyle reelde görüşmek istememek mantıklı değil mi?

Güven vermiyor açıkçası. Arkadaşım da hayatında kimse yok konuşabilir diyor. Benim de kimse yok ama sohbet delisi değilim. Bu 2-3 günde 1 birileriyle takipleşiyor, gece 3 lere kadar sohbet ediyor

Sanalda çok fazla kişiyle sohbet eden biriyle reelde görüşmek istememek mantıklı değil mi?
Cevapla