Numaramı sildi bı ay hiç konuşmadık ve az önce profili herşeyi gitti o kadar üzgünüm ki?

Bir kötülüğüm bir hatam dokunmadı ona adım atan taraf bendim üç ay konuştuk ama sevgili değildik bana umut veriyorsun dediğim günden beri ne aradı ne yazdı bende gitmedim bir buçuk aydır konuşmuyordum az önce baktım durumuma baktıktan sonra silmiş numaramı o kadar üzüldüm ki nefes alamıyorum?
Güncellemeler
1 yıl
Allah aşkına boş yorum yapmayın ya ne duygusuz insanlarsınız.
Numaramı sildi bı ay hiç konuşmadık ve az önce profili herşeyi gitti o kadar üzgünüm ki?
Cevapla