Sevgilim ve arkadaşı kullandı galiba napicam pişman oldum ben ya?

Sevgilimden yeni ayrıldığım için kafam kötüydü. Başka biriyle tanıştım barda flört olduk. Bi akşam içmiştik. Flörtümle 15 20 gündur konuşuyodumnu arada. Arkadaşı vardı beni kesiyodu. Üçümüz gezioduk. bi aksam kafamız güzeldi baya. İkisinin isteği başkaymis. Ben niye böyle bir şey yaptım bilmiyorum. Bi anlık bişe oldu istediklerini yapasim geldi. Kendimden tiksindim ya napicam şimdi

Sevgilim ve arkadaşı kullandı galiba napicam pişman oldum ben ya?
Cevapla