Kızlar bir erkek için giyiminizi değiştirir misiniz?

Ben bugüne kadar hiç değişmedim. Ta ki dün kısa sürede çok yoğun hislerim olan çocuğun bunu ve bazı başka konuları sebep sunarak uzaklaşmak istemesine kadar. İlk defa ömrümde ona hayır diyemedim. Belki diz altında elbiseler sevdiğim için bu sekilde giyebilirim yaz ayında minidense dedim. Ama diğer konular var ki kesinlikle beni degisemezdi mesela inanç. Ben inanmıyorum. Bu konuda ondan bana uyumlanmasını beklerdim burada da o çaba göstersin. Ama hayır herşeyi benden istediği gibi olmamı bekliyor. Bu konuda kalbimi degisemem ya. Gerçekten hem sinir oldum hem dün çok üzüldüm bugün daha iyiyim. Kaç tane alkol içtim basım dönüyor alkol sabahı çarpıyor. Yani... İlişki dediğin iki taraflı cabalamali. Yani artık birdaha kimseye de tolerans tanimayacagim. İlk ve sondu. goruyorum ki ona soyledigim çoğu şeyi asla hak etmedi

Kızlar bir erkek için giyiminizi değiştirir misiniz?
Cevapla