Güncellemeler
1 yıl
Kızın yuzu sıfır estetik tamamen doğal beyler ve filtresiz fotolarında da bebekkk gibi teni bemmmmbeyaz göz rengi kedi gibi masmavi degiisk bı renk yüzü Barbara Palvine benziyor
Güncellemeler
1 yıl
Kız aşırı güzel dimi
Güncellemeler
1 yıl
Guncel
Güncellemeler
1 yıl
GUNCEEL
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer 


Erkekler Ne Diyor
Analar Neler doğuruyor yarabbim
Annesinin ellerinden öper Sırtıma alıp Mekkeye taşırım bu nedir ya.
Dimi
Bu kız manken olacak güzellikte değil mi
Çık masaya elini vur benim bu kız de
Değilim keşke olsam
Olsan bana bakarmıydın?
Ben igrencim burdaki erkekler begenmedi hatta dalga geçtiler 6 alırmış benim yüzüm bu kız 9
Sen kimsin aq o tiple bu tip kız sana mı baksın
Fck off :D
Bu kız Türkiye güzeli olabilir mi dünya güzelleri içine girebilir mi bu yüz güzelliği ile
Dudaj proporsiyonuyla yüz çizgileri güzel onun dılında renkli göz midemi bulandırıyke benim
Gülşen Bubikoğlu nasil
O müq mesela Saliha Şahin favım
Güzel ama aşırı değil 10/7.5
Toplumun yuzde90i 9 verirmiş bu kiza
Sence
?
7.5 dedimya kanka
Yani sadece yüz güzelliği olarak değerlendir makyaj doğallık yapaylik katma
Kızın yüzü çok çok güzel mi yoksa orta güzellikte mi
0 o zaman
Makyajsiz patates olur
Toplumub yüzde 90i 9 verirmiş bu kiza
Ben vermiyorum
Kız aşırı güzel
Değil mi
Sence?
Yo degill
Yani makyaji görmezden gel
Sadece yüz güzelliği olarak baktığında kıza
çok çok güzel mi dersin yoksa güzel ama okadar çok mükemmel güzellikte değil mi dersin
Guzel dersin
Hangisini dedin
Çok cok güzell mi güzel ama mükemmel güzellikte değil mi
Yav kizim normal guzel iste
10 bile alır ama önemli olan başka şeyler de var
Kız aşırı güzel dimi
Öyle valla Allah sahibine bağışlasın hanımefendiyi
Keşke benjm içinde böyle yorumlar yapılsaydı keşke bende böyle güzel olsaydım.. o şimdi belki evinde gülüyor takılıyor mutlu mutlu kendisinin sosyal bı mecrada paylaşılıp ne kadar beğenildiğini bilmeden bense burada ağlıyorum.
Kız zaten egolu farkında güzelliğinin. Hareketleri falan ego dolu.
Kimin ne kadar sevileceği belli olmaz güzel insan, ne güzeller aldatıldı bu dünyada. Nasibinde ne varsa seni bulacak elbet, zaten egosuyla kaybeder bu hanımefendi de.
Boş laf.
Kızın güzelliği yeter
Şu güzellikle yatsın kalksin Allah'a dua etsin Allah'ım ne güzel yaratmışin diye
Çok egolu zaten
Neyse
Yav öyle deme, Megan Fox da dünya güzeliydi. Aldatılmadı mı?
Bu kız dünya güzeli dimi
Dünya güzeli olacak kadar da değil be
Kız Megan foxla aynı kulvarda işte
Barbara palvine benziyo zaten baksana
Onlardan nice güzel olanlar da var bunlar onlar değiller işte
Kim var ki
Bizim memlekette bile var 😄 Ünlü değiller ki
Nasıllar tarif etsene
Yüzleri nasıl
Böyle Megan Fox dan daha güzel olan kiz
Gülşen Bubikoğlu nasıl
Gülşen Bubikoğlu zaten bunların yanında efsane duruyor doğru bir örnek verdin
Gülşen Bubikoğlu ortalama bı güzellik değil mi
Sıradan kahve saç kahve göz
Yani cidden o kadın ortalama değil mi
Fikirlerini nedir
Yüz hatları ayrı bir önem arz ediyor bana göre ama başkalarını bilemem
Gulsene toplumun yüzde 90 i kaç verir yüzüne
10 uzerinden
9 vermem o dudak büzüş ne itici
Verirler
Kız aşırı güzel
büzmese verebilirdim doğru
Dudağı buzmesi önemli değil kızın yüzü aşırı güzel
Kız aşırı güzel dimi
evet çıtırı ayarlasana bana akjda
Ortalama mi yuzu
çok güzel
Dimi
Keşke bende bu kız gibi olsaydım keşke bana da böyle güzel şeyler denseydi... 😔 Ama napim Allah yaratmamış
Aslında her insan ayrı güzellikte yaratılmış olay onu görebilmekte
Kızın boyu da 1.76 biliyor musun
boyu çokmuş ya ben kısa seviyorum
Güzelleme yapma ya
Kız üst seviye biz normaliz. m
Bu kız Türkiye güzeli olabilir mi
Dünya güzelleri içine girebilir mi sence bu yüzle
ya o imkansız bir şey az mantıklı olursak
yok güzellik yarışmalarında maymunları seçiyolar daha çok
Hayır yani olur mu bu kız diyorym
olamaz işte
Olur
Aşırı güzel yüzü nenek gibi
Barbara Palvine benziyor
Ayrıca kızin efektsiz ve makyajsız fotosunu görsen var ya
Cildi tertemiz teni bemmmmbeyaz gözleri masmavi
sen niye taktın kıza ya kendinle ilgilen
Gülşen Bubikoğlu nasıl sence
ben yüzde 10 lük kısımdayım
Kız aşırı güzel değil mi
Değil doğal değil
Doğal
Bak gerçekten doğal
Makyajı da doğal
Sen bu görünen yüz güzelliğini yorumla
Yüzü çok güzel mi yoksa normal güzellikte mi
Boyasız görmek lazım. Aşırı güzel değil, normal güzelliği var
Yani bu hali için konuş bence görünen hali yüz güzelliği
çok güzel mi görünüyor yoksa normal güzellikte mi
Normal
6-7 ancak
Nicjn?
Yani makyaj doğal yapay olarak değerlendirme yüz güzelliği olarak değerlendir lütfen
Çok çok güzel mi yoksa güzel ama okadar mükemmel güzellikte de değil mi sence
Çok boyalı
Boyayı göz ardı et yüz güzelliği aşırı güzellikte değil mi
10/5 kız 10/10 oluyor boya ile nasıl göz ardı edecem aw 🤣
Bu görünen hali kızın nasıl
Çok çok güzel mi yoksa normal güzellik mi
Valla çok güzel
Kız aşırı güzel dimi
Evet. Kim ki bu ya?
Ortalama mi sence
Çok güzel, aşırı güzel dedim ya. Keşke Türkiye ortalaması bu kız gibi olsa. Bu ortalamaysa güzel diye kime denir?
Keşke benim için de bu yorumlar yapılsaydı. Keşke bende bu kız gibi güzel olsaydım.. 😔😢
Keşkeee 🥹🥹 bu kız kim Türk mü?
Nereliye benziyor
İzmir, Muğla ya da Balkan Göçmeni
Ülke olarak nereliye benziyo
Bu kız Türkiye güzeli olur mu sence ya da dünya güzelleri içine girebilir mi bu yüz güzelliği ile
Norveç, Finlandiya sanırım
Gülşen Bubikoğlu nasıl t
Nasıl sence
Ben beğenmiyorum. Favorim Itır Esen ❤️
Gülşen bubikoglunu güzel bulmuyon mu
Çok beğeneni var ama ben begenmiyorum, bana sıradan geliyor.
Sen benide begenmen aq ben benziyorum gulsene
Siradanda değil aw
Güzelligi renkli gözde aramayin ille
Kahve gözlü olup bu kadar güzel bulunan nadir isimlerdir Gülşen Bubikoğlu Türkan Şoray filiz akın vs
Gülşen'e benziyorsan seni begenen çok vardır zaten. Çoğu kişi Türkiye'nin en güzek kadını diyor ona. Ama bana göre güzel değil.
Gülşen ve Türkan ikisinede benziyorum
Bir kesim trnin en güzeli Türkan diyo bı kesim Gülşen
Türkan yurtdsindada taniniyo
Göreceli tabi
Hülya Avşarda guzel
Hadi ya ikisinin karışımısın yani 😀
Evet gözlerim Türkan yüzüm Gülşen sjdk yani daha doğrusu reelde birisi gülşene daha çok benziyorsun demişti beni canlı gören birisi
Gülşen'in fotosunu açınca kendimi görüyorum türkandada
Görebilir miyim seni?
Turkan gözlerde alır Gülşen yüz olarak
Merak ettim
Çık gizliden
Çıktım
Tm ekledim gizlen geri
Sen bu kıza kafayı mı taktın?
Sanane aq
Mesajda da sordun hala ikna olmuyorsun mkk
Kes lan
Başkalarının fotoğraflarından prim yapıyon aq özgüvensizi