Eski sevgilimin arkadaşıyla konuşuyorum sizce kotu bişi mi?

Arkadaslar lutfen bunlari okurken onyargisiz bi sekilde okuyun. Benim kuzenimin sevgilisi var. Onun arkadaşlarıyla bi ortam yaptık arkadaş anlamında. hep beraber boyle motorlarla geziyoruz bi yerlere gidiyoruz. 6 kisilik grup 4u erkek 2si kız. Biri kuzenim kızlardan. O gruptan 2 kisi benden hoslaniyomus diğeri kendi halinde takiliyodu biraz sinirli biriydi. O sinirli olan kisiyle biz sevgili olduk beraber tatile gittik ilk sevgilimdi. her ilkimi onunla yaşadım. Sonra değişmeye başladı uzun bi ilişki değildi. Benden hoşlanan 2 erkek arkadaşının beni sevdiğini bile bile sevgili olmuş. İkisi de kırılmış ona karşı. Çocuk mesajlarıma geç bakiyo bana zaman ayirmiyodu. Kavga ettigimizde sorunlarımızı çözmek amaçlı çağırıyodum gelmiyodu. Bende istenmedigim yerde durmam dedim ayrıldım siklemiyosun beni dedim o da kendime vakit ayırmak istiyorum bu ara dedi. Zaman geçti arkadaşlar çabalamasini, beni ozlemesini bekliyodum. Bi türlü gelmiyodu. Ara ara aynı ortama denk düştük yanıma gelmedi kuzenimin sevgilisi dedi ki sevseydi yanına gelirdi. Ben yemeden içmeden kesildim kilo verdim surekli ağlıyordum fallara tutunur oldum surekli. Tam iştahım açıldı derken aklima geliyodu yemek yeme isteğim gidiyodu. Hergün ruyamda goruyodum onu. geceleri kalkiyodum surekli bazen telefonuma gelen her titresimde onun yazdığını saniyodum. Üzülüyodum. Bi gun kuzenimle bira almisiz icicez. Kuzenimin sevgilisi geldi dedi ki seninki 3 tane sevgili yapmış her gün kızlari anladınız siz Ben yıkıldım arkadaşlar o kadar kötü oldum ki. Kuzenimin sevgilisi onu aradı agzina emzik ver sussun demis. O gun gelmedi yanıma hediyeleri vericektim oylece kaldi. O günün sabahi her şeyi rüya sandim içimde oyle bi mutluluk. Rüya olmadığını anladığımda ağladım yine. Benimki kız ekleyip duruyor. 18 gun gecti arkadaşlar. Baktım olmuyor vazgeçtim. Kuzenim ve sevgilisi benden hoslanan cocukla aramizi yapmaya calistilar. Onun arkadasiyla yani. bu çocuğa karşı bos değilim şans vermek istiyorum. Yaptigim kotu bisi mi?
Eski sevgilimin arkadaşıyla konuşuyorum sizce kotu bişi mi?
Cevapla