Çirkin ve fakir kızların sevdikleri/seçtikleri adamla evlenme hakları yokmuş doğru mu?

Çirkin ve fakir olduğum için kimseyi sevip istemeye hakkım yokmuş. Eğer birisi beni isterse öpüp başıma koymalıymışım. Ve beni kabul edecek biriyle evlenmeliymişim. Benim sevmeye ve sevdiğim kişiyle evlenmeye hakkım yok mu? Çirkin ve fakirim diye birinin beni zorla kabul etmesini mi beklemeliyim?

Çirkin ve fakir kızların sevdikleri/seçtikleri adamla evlenme hakları yokmuş doğru mu?
Cevapla