Sevgilim 2.15 boyunda ve ben 1.56 boyundayim ileride çok sorun olur mu?

Aslında sanal sevgilim ama 2 yıldır sevgiliyiz ve okullarimiz bitince evlenmek istiyoruz rusyadan kendisi o 24 ben 22 yaşındayım boyu gerçekten 2.15 ilk duyduğumda çok şaşırmış ve boylarimizin bizim için sorun olacağını söylemiştim ama sorun yok dedi ve gerçekten de birbirimize aşığız evlenince çok sorun olur mu ve uzun+ kaslı çok iri duruyor fotoğraflarda diğer insanların yaninda felan

Sevgilim 2.15 boyunda ve ben 1.56 boyundayim ileride çok sorun olur mu?
Cevapla