Sence yalnız yaşamanın en iyi ve en kötü yanı nedir?

Bence en iyi yanı , öncelikle yemek yapmayı öğrenme isteği oluyor. Kendi hoşuna gidecek şekilde evin iç dizaynını sağlıyorsun , bir yere gitme veya bulunma durumun da karar senin oluyor. İşin zahmeti de sende keyfi de sende oluyor.

kötü yanı ise , kendi kendine yetemez insan derim ben. Hasta olduğun da bakanın yok. Günün nasıl geçti diye soranın yok. Evde ses yok , ruh yok , merak eden yok. Arayanın soranın yok. Sürpriz yapacağın ya da yapanın yok. En basiti konuşacak kimsem yok.

Sence yalnız yaşamanın en iyi ve en kötü yanı nedir?
Cevapla