1 hafta benim tahminim çok uzun süre kalmak istemiyorum normalde ailemle yaşadığım için.
1 küçük boy valiz mi alsam el çantası mı bilemedim. sırt çantası da çok küçük olur.
siz ne düşünüyorsunuz?
1 hafta benim tahminim çok uzun süre kalmak istemiyorum normalde ailemle yaşadığım için.
1 küçük boy valiz mi alsam el çantası mı bilemedim. sırt çantası da çok küçük olur.
siz ne düşünüyorsunuz?
Yarın sevgilin neden sıkılsın benim sevgilim böyle gelse Sıkılmazdım tabii yine hani merak ettiğim şu ailenin nasıl ikna edeceksin bir İkincisi bir de sevgiline Bu konuda gerçekten güveniyorum sonu birliktelik falan yaşamayı düşünüyor musun
arkadaşımın yanına gidiyor um diyeceğim birde iş arayacağım aynı zamanda gerçekten. ailemle aram kötü sadece kardeşime söyledim annem babam beni dövmeye kalkıştı evde sığıntı gibiyim şu an
Peki bu sevgiline ne kadar güveniyorsun Hani daha önce hiç kaldınız mı ya seni gerçekten iyi niyetli biriymiş gibi yaklaşıp kötü ameller için kullanırsa hani çok değil uyurken bir uygunsuz resimlerini çekip seni her türlü kullanabilir kötü yola sevk ettirebilir ne kadar güveniyorsun ki
8 aydır birlikteyiz arada birbirimizde kaldık yattık uyduk bir sürü gece geçirdik güveniyorum. normalde kismeye güvenmem içimde çok azıcık bir ukte olur amam bu onu yapacak bir erkek değil karıncayı bile incitmez utangaç sessiz bir erkek seviyorum bu özelliğini :) hem kamera dahi olsa bütün gün evde kalacağım akşam 8 e kadar onu bekleyeceğim günlerce böyle ir şey yapamazda
8 aydır yüzyüze birlikteyiz son 3 aydır ayrıyız toplam1yıl olacak yanlış anlaşılmasın
Vay kıskandım o zaman giderken Bence penti'yi uğramalısın madem bu kadar renkli ve güzel bir yatak hayatımız var bence Valizin bir kenarına 3-5 tane bırak kışkırtıcı güzel bir parça koyabilirsin Sen gittiğin ilk gece Ona özel bir
Cevap
4Cevap
Koyacagin esyalar bunu belirler
kabin boy valiz iyi mi
Umarım münevver karablut gibi sonun olmaz
kız allah korusun güvendiğim tanıdığım ettiğim adam işi gücü var merak etme. el çantası mı alıyım sence valiz mi
Zaten çok büyük şeyler götürme Küçük Şeyler götür
ama dışarı kıyafetleri, elbiseler, ayakkabı falan..
Nerede yaşıyor sevgilim ve tam olarak ne yaşayacaksınız ne yapacaksınız
6 saat uzaklıkta beni görmeye gelecek dönüşte götüreyim dedi. ailemle aramda bozuk. normalde çok ısrar ediyor en az 1 ay kalmamı istiyor. ne yapsam bilemedim
bana kalsa valiz hazırlarım ama komik mi olur gözü mü korkar bilemedim görünce
Sen kaç yaşındasın ve ailen gitmene ne diyecek
24 ailemle aram kötü bütün biriktirdiğim parayı alıp orada iş bulmayı zorlayacağım
Yani ufak bir uzun anlat mak lazım tabii Normalde giyim tarzı nedir nasıl giyinirsin bunları bilmiyorum
Şu an nerede yaşıyorsun ve sevgilin nerede yaşıyor Bir de geldiği zaman ne yapıyorsunuz Ne paylaşıyorsunuz var mı evlilik düşüncesi
var aslında sürekli şakayla bir evlilik muhabbeti hayaller kuruyor şöyle evimiz olsun şurada yaşayalım ama ciddi mi bilmiyorum gelse ailemi tanıştıramam çok kötü aramız ailemle şiddet var yüzüme bakmıyorlar ona bu durumu açıklayamadım ezilmemek için. :( ya da ailemi kötü duruma sokmamak için. nerede yaşadığımızı söyleyemem ama Ankara İzmir gibi düşnebilrisn
Yani o nerede sen hangi şehre gideceksin ve ailene Nerede kaldığını söyleyeceksin
yazdığımı okumuyorsun herhalde neyse laf anlatamıcam
Yani sonuçta büyük şehirdir Hani hangi şehre gideceksin iş imkanı anlamında soruyorum İkincisi de ailene ne diyeceksin Nereye gidiyorsun diyeceksin hiçbir şey demeden mi çıkıp gideceksin
ablam biliyor parayla bir yerde kslcağımı sanıyor ama o kadar param yok zaten. sevgilimin yanına sığınacağım teklif etmişken. çok büyük bir şehir değil ama üniversiteyi okuduğum yer hocalarıma soracağım yalvarıp bir şekilde ararım en olmadı kafede falan çalışacağım diye düşündüm :(
Anladım Yani güzel olur hem de öyle görünce aynı evde yaşamak keyifli olur böyle arada bir görüşüyorsunuz ve her şey yarım kalıyor O yüzden de o yüzden de her şeyi çok iyi zannediyor olabilirsiniz
yok sadece 3 aydır uzaktayız 8 aydır birlikteydik yüz yüze görüştük hep. aman neyse :/ bilmiyorum benden sıkılır mı ne olur. o bnenşm sıkılmamdan endişeleniyor işte olacağı için ben hep evde olacağım ama. ailemle de aram çok bozuk psikolojim kötü. 1 hafta da olsa gitsem iyi olur diye düşündüm
Yani gitmen Belki de iyi olur zaten o 8 aylık sürede de aynı evi paylaşmışsınızdır ara ara da olsa değil mi Ama sakın Bir erkekte kalacağını söyleme bir arkadaşın olduğunu söyle üniversiteden kız arkadaşının evinde de ailesiyle kalacağım de o tarz şeyler söyle geri dönüşün daha kolay olsun
evet öyle söyleceğim kesinlikle. evet paylaştık şimdi ilk defa devalı kalacağım. gerçi tamda kabul etmedim geçiştirdim. bilmiyorum bir yandan diyorum sadece görüşsek gitsek bana daha çok mu aşık olur daha çok özler..
Yani belki daha çok aşık olur belki daha çok özler ama ha evlenince şimdi ne fark eder Eğer bir haftada sıkılacaksanız zaten bir anlamı yok Sonuçta seks zaten yapıyorsunuz Önemli olan uyanınca görmek uyurken görmek evdeki düzeni görmek paylaşmak bunlar önemli olur
bende sıkılabilrim bu yüzden emin değilim. yaşayıp göreceğiz. işte olduğu için sabahtan akşama bence çok sıkılınmaz. neyse bakalım. son karar valiz mi el çantası mı
Yani Bence var ya sıkılmamak için her gün farklı bir kıyafetle karşılığını güzel pijamalar güzel terlikler güzel iç çamaşırı ve akşam dışarı çıkmak için güzel kıyafetler
valiz kesin ihtiyaç di mi. sadece gözü korkar diye tereddütte kaldım
Çok büyük bir valiz götürme küçük iç çamaşırları küçük bir gecelik dışarı çıkmak için de birkaç elbise birkaç ayakkabı
yok en küçük boy kabin boyu yapmayı düşünüyordum zaten
En iyisi
teşekkür ya çok ilgilendin
Rica ediyorum Mutluluklar diliyorum
7 tane kilot 7 gece kiyafet valiz olur
elbise ayakkabılar peki
Her gece seks olur mu
olur tabii ki gezeriz de ama
O zaman cok kiyafet giymezsin zaten
Sanırım kocan senin,
inşallah olacak
zaten bir çok kez birlikte olduk. pişman olmam çünkü aşığım. o da öyle. ayrılsakta güzel zamanlarımızı haıtrlaırm
Hazırla
valiz mi daha küçük i
bişey mi
Ailen ne diyor
ailemle aram kötü gerekirse dönemmeyi düşünüyorum
valiz görünce gözü korkar mı ya da komik olur mu ya bilemedim şimdi
valiz mi el çantası mı peki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?