Yoksa sadece takılır ciddi düşünmez mu
Aşık olmaz olsa bile asla evlenmez mi
Yoksa sadece takılır ciddi düşünmez mu
Aşık olmaz olsa bile asla evlenmez mi
Teyzem epilepsi hastası. Evlendikten sonra çıktı ortaya. Nöbetlerinde ilk zamanlar eniştem endişeleniyormuş, eve geldiğinde falan kapıyı geç açarsa biraz panikliyormuş ama onun dışında çok sıkıntı olmamış. İki tane çocukları var biri iki ay önce doğdu, diğeri dört yaşında. Gerçekten hiç bu konu hakkında negatif bi konuşma geçtiğini duymadım. Cevaplarda "Sağlıklı çocuklar ve torunlar " demişsiniz ama epilepsinin kesinlikle çocuğunuza geçeceğinin garantisi yok. Hadi geçti diyelim. Daha mı az sevecek çocuğu? Böyle şeylerle kendinizi üzmeyin lütfen. Sadece sağlıklı çocuklar doğurmanız için yanınızda olan biriyle ne kadar kaliteli bir hayat geçirebilirsiniz ki?
Cevap
10Cevap
Niye takılma olsun ya öyle şey mi olur epilepsi nedir biliyormusunuz
Onu diyen kendisine baksın herkes bir hastalık engel veya sağlık sorunu yaşama adayıdır ayrıca epilepsi hastalığı yaşayan birisine kötü şey yaşatmak o kişiyi daha da beter eder çünkü ruhsal ve zihinsel durumlarındaki motivasyon herşeyden önemli
Tabi ki de olur ve evlenir. İnsanların hastalıkları aşka, sevgiye engel değil.
İnsanlığı ve sevgisi olursa evlenir aksi durumda evlenmez.
Niye evlenmesin epilepsi ölümcül bulaşıcı bir hastalık değil ki
Evlenir neden olmqson
Sağlık yasa sağlıksız torunlar olacağının Allah bilir epilepsi olan çocuğuda mı hasta ılacak
Epilepsi normal bir hastalık sayılır evlenilebilir
İyi bir insansa ve sevdiyse evet
Merhaba sana yazamıyorum sen yazar mısın
Zor olur
Evlenmeye bilir
belkide olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?