Soru detayda değil başlıkta birgün böyle bisey yaşarmiyim acaba böyle bir aşk yaşayacağım insan cikarmi karşıma :)
♥_♡
♥_♡
Grinin elli tonu üçlemesindeki gibi bir tutkudan bahsediyorsan , bizim coğrafyada biraz zor olabilir...
Tutkulu bir aşk istenince yaşanmaz kanısındayım.. Planlı programlı bu işler olmaz..
Şans kapıyı kırmalı biraz.. ;)
Çok veya az değişken kavramlardır.
Ama zaten sorduğun soru şu aslında
Ben tutkulu aşk yaşayamayacak kadar değersiz miyim.
Başkaları yaşıyor ben neden yaşayamıyorum un sorusudur.
Ancak sana şunu söyleyeyim.
Tutkulu aşk yaşamak için hayatta aşktan başka tutunacak durumda olmayan insanların işidir.
Aciz olanların yani
Boyle havali oldugun surece normal adamlar gelmez yanina... gorunumun cok havali.. ben olayim brn de gelmem.. istedigin kadar guzel ol..
çıkıncada bir sürü derdiyle birlikte geliyor
Cevap
29Cevap
tutku cesaretten geçer eğer bunu kendinizde hissediyorsanız karşı cinsinde bu konuda özgüveni sağlamsa neden olmasın ama kişinin sadakat duygularıının çok kuvetli olmasına dikkat edin
Ve iştee o insan karşına çıktı:)) şaka bir yana aşk acı çekmektir hiiç bulaşma
Çok şey istiyorsun yok çünkü piyasada bulunmayan değerli olur...
Biraz fazla şey istiyorsun, böyle beklemeye devam edersen evde kalirsin tatlım.
Bir kaç gün rüya görecek hayal dünyasında yaşayacaksın sonrası. hiç.
Aşk yaşamak isteyenler yaşayamıyor aşkı aşık oluncak kişiyi gidiyor haketmeyenler kapıyor maalesef
Sonra döndüm dedim ki "vat ken ay du samtaymis" .. yav hee hee
kader belli olmas... 20 dede gelir bakarsız hiç gelmez 40 da bulur gibi bişi :)
İnşallah çıkar ve umarim karşılığıni aldigin bir aşk olur
Istersen kiraz mevsimindeki ayazi karsina cikaralim :)
Bu devirde zor hayırlısı
O insan karşına çıkar ve terk eder...
çıkarsa şansına çıkmazsa bahtına ,)
evet çok şey istiyorsun..
Bu devirde zor bence bende çok istiyorum ama :(
Cikar cikar merak etme...
Hülya yavşara ne kadar cok benziyorsun ♥♥♥
umarim senden önce benim karşıma çıkar
zor ama cıkar ınsallah :)
Cikmicak ama inan sen genede
Hıhı bana da bana da..
tamam yaşa
Neden cikmasin ki #)
arzularsan olur
Evet
kim istemiyor ki
Umarım.
Kim istemiyor ki
Çıkar inşallah
Ne oldu ayrildin mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?