Güncellemeler
1 yıl
Kızlaaaar cevapp
3 hafta bakıştık, gülüştük hatta kiskandirmaya calişıyodu sonunda açıldım erkek arkadaşım var dedi. Ertesi gün aynı seyleri yapmaya devam etti 3 gün oldu hala devam ediyor. ?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Hayır hoşlansa kaybetmemek için demezdi. Hadi ilk gün panikledi söyledi diyelim. 3 gün aynı şeyi söylemez
3 gün ayni seyi soylemiyo nasil okudun soruyu?
Hala devam demissin
Ben açilmadan onceki hareketlerine devam ediyor 3 gündür erkek arkadaşım var diye 1 kere soyledi
İlgi manyağı diye yorumladim. Erkek arkadaşım dediği an sen mesafeni koyacaktın. Mesafeni koy uzaklaş, gerçekten sevgilisi var mi yok mu o zaman anlarsın
Zaten koydum mesafemi iyi aksamlar demesine bile cevap vermiyorum bakmiyorum bile ama hala devam ediyo sonu ne olur sence
1... Eğer sevgilisi yoksa panikleyip öyle söylediyse senin uzaklaşman devam ettikçe pisman olur gelir kendi açılır.
2... Eğer sevgilisi yoksa ve sen soğuk davranmana rağmen aynı cıvıklıkla devam ederse kız ilgi manyağıdır erkekleri parmağında döndürmek için bu şekilde yapıyordur yani karaktersizdir senden yüz bulamazsa gider başkasınada yapar
3... Gerçekten sevgilisi varsa ve sana bakmaya devam ediyorsa gözü dışarıdadir bu kizdan olmaz uzak dur. Düşündüğün gibi birsey degilse zaten zamanla o da uzaklaşır.
Yani kısacası sen mesafeni koru muhatap olma bakma ilgi verme zamanla gelip ben sana yalan söyledim sevgilim yoktur vs diye açılmazsa bil ki diğer seçeneklerden biri geçerlidir ve bu kizdan olmaz
Anladım işe 3 gündür aradiğım yorum valla çok tesekkür ederim çok saol
Eline sağlık yazı için
Rica ederim benim düşüncem bu şekilde. Umarım 4. Bi seçenek yoktur önünü görebilirsin hdhdh
Umarım jsjs tekrar tesekkür ederim
Rica ederim
Sadece ilgi almaya devam etmek istiyor gibi geldi bana
Çok güzel bi kız gitsin gercekten bi sevgili yapip ondan alsin ben red ettigi gunden beri ilgi vermiyorum zaten o istemeye devam ediyo ama
Yapmaz. Evet umursamıyor gibi yaparız ama gerçekten o kişiyi istiyorsak araya başka erkeği bile katmayız. Bence bu kız ilgi bağımlısı uzaklaş gitsin
Evet ya haklısın ama bakmasini istemiyorum zaten acildigim gunden beri bakmiyorum hic ama konusturmaya calisiyo bakiyo kiskandirmaya calisiyo kendi kendine bunu yapmamasi icin napmam lazim kardeşim diyimmi benden kuçük 2 3 yaş
Olabilir. Kız akıllı birisi değil ama hiç umursama. Kardeşim de o bir şey sormadikca bir şey sorma. Sorunlu birisine benziyor
Ya zaten erkek arkadasim var dedigi günden beri iyi aksamlarina gunaydinlarına cevap vermiyorum bakmiyorum bile. Eğer ağırdan satiyosa ve hoslaniyosa kemdi gelir soyler demi
Evet ve inan araya bir erkek katmaz
Ama bu erkeği bırak sevgilim var demiş. Senden hoşlanmıyor yalnızca ilgini istiyor veya yedik lastiksin. kendini kullandırma. boş ver sana kız mı yok
Yedek*
Yok kullandirmam zaten ben sadece emin olmak istedim biraz acemiyim bu konularda o yüzden çok tesekkür ederim yorumun için parmaklarina sağlik Allah razi olsun
Ne demek senden de olsun. Kimseyi bekleme veya kimsenin seni ikilemde bırakmasına izin verme. İnan bana biz kızlar istediğimiz erkekleri ikilemde bırakmayız ve üzülme seni net şekilde seven ve isteyen bir kadın illaki olacak
Biliyorum çok tesekkur ederim. Içime su serptin valla artik kafam çok daha rahat çok saol.
Demez
Ee neden bakiyor guluyor hala kiskandirmaya calisiyor ozaman