Flört mü? 😂😂😂 Yok benim haberim olmadan sevgilim olanlar hatta bebek beklediğim olmuştu. İşin ilginç yanı beyfendinin de sonradan haberi oldu. 😂😂 Hiç tanisamadik yüz yüze ama bebek var 6 yıl olacak bebek hâlâ çıkmadı 🤣
Yaa çok aktiftim çok sevgililerim çok ama tanımıyorum onları 😂😂
Tek bir kişiyi seviyorum kalbim dolu flörtle işim olmaz ama illa beni nikahına al diyen olursa da bilmiyorum dinen caiz mi? Caiz ise Alabilir miyim?😂 Düşünmem lazım 😂😂
Keyifle okudum ve güldüm, 😂 çamur at izin kalsın işte, Allaha nasıl hesap vericekler bilmiyorum, gerçekten iftiraya giriyor, bunun affı yok, kalbinde az Allah korkusu olan tanımadığı insan hakkında belge delil olmadan nasıl namusuna haysiyetine çamur atabilir anlamıyorum,
Gördüğümü söyleyebilmemiz için iki tane de şahidimiz olması gerekiyor tek başına görüp de bu bunu yapmış demekle olmuyor. Ama işte o kadar karaktersiz insanlar, dilin kemiği yok dönüyor işte sağa sola dönüyor çarpıyor
Hesap sorunca özür diliyorlar ve elleri ayakları dolanıyor. " En son bir tanesinin numarasını buldum " her kahve içtiğinle yatıyor musun, başımızda peçete mi tuttun?" Dedim özür diliyor. Sonra engelledi beni kardeşinin telefonunu ev adresini her şeyini buldum. Özür diledi ve soru açtı özür sorusu... Canımı sıkan olursa her türlü bulurum ve can sıkarım
Bende bulurum işte onu anlamıyorlar, bazılarının kocasini a at burada yedikleri her haltı diyor, sonra diyorum yazık çol çocuğu var ne olur ne olmaz, çok fazla kışkırtırlarsa yaparım da yani, ben diyorum kuyruğuma basmasınlar ha soru acıyorum ama bunlar devede kulak , daha benim diğer yanımı bilmiyorlar yanlış yapmam ama yanlış yapanında hayatına parantez açarım. İki kişinin numarasıda sosyal medya hesapları da var bende, en ufak kıvılcım da beni cin atına bindirirler
Kim ne yapmış etmiş zerre umrumda değil. Evli çocuklu sevgilisi var isterse 10 sevgilisi olsun beni alakadar etmeyen şeyler. Ne halt yerkerse yesinler beni karıştırmadan yesinler..
Iste mesele o, beni alakadar etmiyor ama birileri için neden dostça bana yaklaşıyor geride iki yüzlülük yapıyor mesele bu yoksa özel hayatları banane , bu beni alakadar etmiyor ama , senide kalıyorlar mesala benim kanka dediğim insanda gözüm varmış ornek😂 gözüm olsa sende olmazdı sanki biz buraya erkek aramaya geliyoruz, buralara düşmedik şükür reel hayatımızda erkek çok kocam da yok, özgürüm yani, sjsjs neyse güzel sohbetti teşekkür ediyorum 🥰
Ama yaaa @emre00 benim sevgilim hatta birlikte oluyormuşuz yat kalak hooop ordayız 🤣🤣 ben beni biliyorum emre kardeşim kim ne düşünürse düşünsün umrumda değil fakat sevgili yapma derdim olsaydı Emre'yi kimselere yar etmezdim 🤣🤣🤣 benim olurdu 🤣🤣🤣 Kocam da sevgilim de flörtüm de olur kime ne yaaa Hayat bizim istedigimiz gibi yaşarız. Ben beni biliyorum beni bilen de ben gibi bilmiyorsa zaten benden bizden değil 🤣 Ben teşekkür ederim...
Burada herkes benim sevgilimmiş te benim haberim yok :D , bi iftiralar bi iftiralar , daldan dala atlamadığı erkekler kalmamış bizi kendi gibi sanıyor , korkarak kaçarak paçavralarını yolluyorlar birde. Benim niyetim bielle hakkımda kim ne düşünürse düşünsün