KKizlar hocam beni cok kirdi durup dururken neden böyle yapti?

Arkadaslar çok sevdiğim bir erkek hocam var o benimle hep uğraşırdı şakalaşirdi beni gördüğün de gülümserdi selam verirdi bugün çok hastaydım ateşim vardı sabah benim yanımda durdu sanki beni tanımıyormuş gibi davrandı selam vermedi buda yetmemiş gibi sabahtan beri bana suratını aşmıştı nereye gittiysem bugün nereye gittiysem hep peşimden geldi sınıfa girdim dersin içindeyim tamam mi geldi siniratki hocayla sakalasti sohbet etti gözlerini benden çekmedi yüz yüzeydik ve yan yanaydık benimle konuşmadı suratını aşmış bana ve hasta olduğu mu bildiği halde benimle hiç ilgilenmedi buda yetmemiş gibi karidor da bizimkileri beklerken o hel bana görünmeye çalışıyordu yanından geçip duruyordu asik suratla ve beni tanımıyormuş gibi yaptı ve 2 tane okulun en güzel kızları odasına götürdü bana bakarak o 2 kıza peşimden gelin dedi odada ne konuştuklarını bilmiyorum odadan güler yüzde çıktı beni görü nce suratimi aştı gitti sizce neden böyle yaptı bugün

KKizlar hocam beni cok kirdi durup dururken neden böyle yapti?
Cevapla