Çok aşıksınız ölüyosunuz aşkınızdan. Öyle düşünün ve sizden böyle bir şey istedi. Ne tepki verirdiniz?
Sırf sevgiliniz istiyor diye onun adını vücudunuza dövme yaptırır mıydınız?

Çok aşıksınız ölüyosunuz aşkınızdan. Öyle düşünün ve sizden böyle bir şey istedi. Ne tepki verirdiniz?
Sırf sevgiliniz istiyor diye onun adını vücudunuza dövme yaptırır mıydınız?

Hayır böyle saçma sapan bir şey Mümkün değil ya sırf o istiyor diye neden kendine ödün vereceğim öyle bir şey yok Herkes kendine yakışanı yapmalı bu hayatta önce kendiniz için yaşıyorsunuz Arkadaşlar bu hayatı aileniz için bile değilken karşı cins neymiş yani
Bırak sevgiliyken ismini dövme yaptırmayı eşimin isimini yazdırmam.
Rahmetli kardeşimin ismini yazdırdım. Çocuklarımın doğum tarihleri yazılı. Sol kolum dirsekten bileğe dövme kaplı ve bir hikayesi anlamı var. Omuzundan dirseğe bağlama yapılacak dövme içinde çocuklarımın isimleri yazacak ama eşimi yazdırmayı düşünmüyorum.
Eşimi seviyorum fakat hayat bu ilerde ne olacağı belli olmaz ve ilerde pişmanlık duyma olasılığım olacak bir dövme yaptırmam.
Teşekkürler
yaptırmam keceli kalemle yazarım ama 😀
😀😀
teşekkür ederim 😊
Yani bu şu demek oluyor , aşık olduğunuz kişi tasma tak dese takar mısın oluyor.
Maşukun eline iplerini verirsen boynuna tasma takar ruhun bile duymaz. Hatta dersin ki bu tasmada ne iyi oldu ya sevgilimi hatırlatıyor dersin.
Cevap
23Cevap
Merhaba,
Hayır yapmam, doğru bulmuyorum...
Sevgilim isterse yaparım tabi ki de evet.. yeter ki o mutlu olsun ama ben kendimde yapabilirim zaten eşim olursa sevgilim olursa
Sevdiceğimin adını dövme yaptıramam. Çok severim, her gün öperim, çiçeği olurum, gülüşümle kalbini ısıtırım ama dövme yaptıramam.
Hahahha bak seeeeen
Senin ağzın neler de diyor
Anakonda mehtap seni 😈😂
Suss piton ferat şkjşjş ben sevince öyle masum oluyorum bi kere🫠
Hahaha iyi bakalım 😂
Hayır bu konuda nettim bir ara konusu açılmıştı o günde demiştim ve gelecekte de dicem bunun ayrılığı var her ilişki sonsuza kadar sürmez süröediyse niye vucudumda taşıyayım.
hayır yaptırmam zaten sevgilime itici geliyor diye elimde var olan elif vav dövmesini sildirttim
Tam anlımın ortasına yaptırırım sen ne diyorsun 😅 o istemeden ben sürpryyyss yaparım ona 😏
Abuzettin olsa bile
Ben de aynı oldum susss 😅😅😅
4 yıllık ilişkim var istese asla yapmam
Kendisi yapmak istiyordu ve onun yapmasına bile izin vermedim ilişkimize haram sokmak istemiyorum
Böyle bişiy teklif edemez benim adımıda orasına burasına yazamaz oyarım adamı
Yaptırmam,, ne kadar sevdiğimin bir önemi olmaz.. sadece bana bu tarz şeyler anlamsız geliyor
sevgilimin ya da eşimin ismini vs hayatta dövme yaptırmam
Onu çağrıştıracak bi figür vs olur ama diğer türlü keko işi
Hayır : ) kendim için bile bu bedene zarar verememişken bir başkası için asla
Yapmazdım ondan da böyle bir şey istemezdim çünkü dövmeden nefret ediyorum
Asla yaptırmam vücuduma yazılan isimler çocuklarımin simleridir sadece.
Sevgilim olmadı ve olamayacağını düşünüyorum bende zaten yapmacık ve çıkarcı buluyorum kızların hepsini oldu diyelim bir sebep bulup ayrılacakları için gerek yok annemin babamin ismini dövme yaptırırım daha iyi
Yapilmamasi gerektigini biliyorumm ama evlensek adimi kucuk bir yere yaptirmasini isterdim acikcasi bence tatli
Hayır. Kesinlikle yaptırmak istemem vücut benim vücudum ayrılırsak da bedenimde onun ismini mi taşıyacağım?
alnina yazdirsaydin ya alnmda canım mi yaziyor derdin sinirlenince
bence bu hayatta kimseyi dövme yaptıracak kadar sevmeyin.
Dövme sevmem ki sevmediğim şeyler istenmemeli
Yaptırırım ama o yaptıracak
Yaptırmam. O zaten istemez böyle saçma şeyler
Baş harfini yaptırırım
aallllaahhımmmm çıldırıyorummmmm yapmayın len
Hayır yaptırmam kimsenin tapulu malı değilim
Dövmeyi sevmem.. Asla da öyle bi şey yaptırmam
Hayır yaptırmam
Hayir ama ayni dovmeyi yaptirirdim beraber
Cokk cringe belki bas harfi
Hayır ben istersem öyle
Kimsenin adını yaptırmam gerek duymuyorum
Hayır yaptırmam o da yaptırmasın
Allah korusun 😄
Hayır kocamin bile yaptırmam kaldı ki sevgili yani
Yaptırmadım, yaptırmam
Büyük konuşmiyim ama yaptırmam.
Asla
Hayır tabiki
hayır büyük saçmalık
Yaptırmam..
Asla.
asla yaptırmam
O sevdiğim verdiğim değere göre degisir
hayır tabiki
Yaptırırım
Yaptırmam
Hayır 🙄
Hayır.
Hayır yazdirmam
Yapan maldır
Yaptırmam
Hayır yapmam
Yapmam
Bunu asla yapmam
Neyim ben deli ni
Yok..
Hayır tabiki
Yaptiririn
Hayır
Asla olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?