Yeni evliyim eve gelirken ekmek aldım kahve falan aldım ama süt almayı unutmuşum. Neyse yemek yedik sofrayı topladım derken uyku bastırdı dedim ki kahve yapayım ama baktım ki süt yok.
sonra eşime dönüp süt almamışım ya ne güzel kahve yapacaktım dedim.
o ilk başta tüh dedi geçti.
sonra ben tekrar kahve içecektim falan dedim.
o yine bir şey demedi.
en son söyleyince istersen internetten söyle dedi bende yok ya dedim.
sonra istersen ben gideyim dedi ama bunu söylerken yarı çıplak oturmuş bira içiyordu.
sonra dedi ki istersen kahve söyleyeyim sana dedi. yani şu istersen lafına cidden gerek var mı mesela?
söyleyeceksen söyle..
gideceksen önce üstünü giy ben bir süt alıp geleyim de.
İnternetten alacaksan da bana sorma istersen deme gir al mesela.. bunlar çok mu zor şeyler ki..
bazen insan istese bile istiyorum diyemiyor işte.
sonuç olarak oturmaya devam etti sorsam şimdi der ki ee ben sana istersen alayım yapayım dedim yok dedin der. Neden bu anlaşılmaz ki?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer