Türkiye'den bir kızla tanıştım 26 yaşında kafam biraz karışık fikirlerinizi yazar mısınız?

2 ay öncesine kadar canlı yayın tango uygulamasından 26 yaşında Batmanlı bir kızla tanıştım o gün bugündür konuşuyoruz WhatsApp vesaire, açıkçası ben kızdan bir hayli elektrik aldım açıkçası hoşuma gitti. Kıza jest olsun diye bayağı sürprizler falan yaptım hem jest amaçlı (hem de nasıl derler bilmiyorum ki bağlamak amaçlı) kargo ile çiçekler, resimli yaş pastalar, parfüm, çanta, isimli kolye vesaire vesaire. Halen arada bir yazışıyoruz. Ama aklımda nedense soru işaretleri var birkaç tane onları bir türlü çözemiyorum 1. Benim ona böyle yakınlık gösterdiğim kadar ondan aynı tepkiyi göremiyorum konuşuyoruz WhatsApp üzeri yazışıyoruz ama hiçbir ışık sinyal göremiyorum, 2. Halen arada bir kamera tango canlı yayına takılıyor, sizce biriyle tanıştığı biri olsa da bile tango'ya girmesi normal mi? Yoksa ben mi abartıyorum arada bir takip ediyorum tango abonelik sayısı hep yükseliyor misal 10 kişi ise 20 kişi abone Bir de bu kazanılan elmaslar her gün yükseliyor. 3. Onu açık açık söyledim ben 49 yasındayım ve almanyadayım neden ben? Olgun insanlardan hoşlanırım yaş önemli değil niye cevap verdi 4. Arayı çok açıyor bazen yazma olsun arama olsun bazen üç dört gün ses soluk çıkmıyor ama yazınca da yazışıyoruz bir iki saat arama vesaire sadece arayı çok açıyor acaba araya bilerek özlemlik mi bırakmak istiyor çok sıkı fıkı olmasın diye çözemedim gitti. Yani Gönül bekliyor ki en azından sabah bir günaydın Akşam iyi geceler kısa bir mesaj yazsın günlük. Arada bir bana çok değerlisin beni çok sefer mutlu ettin sürprizlerinle hiçbir erkekten bugüne kadar görmedim falan diye yazılar yazdı. Ben sadece bu 4 sıraladığım noktayı anlamadım kafamda 4 tane soru işareti var, kafam çok karışık. Ondan böyle ses soluk çıkmayınca abartmak istemiyorum ama böyle çıldıracak gibi oluyorum darlanıyorum o yazınca sanki böyle bütün dertlerimi unutuyorum böyle bir his doğuyor içinde yazmayınca içim daralıyor yazınca da dünyalar benim oluyor. Artık bilemeyeceğim yani yorumlarınızı bekliyorum

Türkiye'den bir kızla tanıştım 26 yaşında kafam biraz karışık fikirlerinizi yazar mısınız?
Cevapla