bugün şehir dışına gitti babasının yanına
bana reels göndermiş, oradan normal yazışıyorduk
sonra 🥲🥲 emojileri atmaya başladı ben de "neden o emoji 🥲🥲" yazdım
"öyleee 😁" dedi sonra da "neyse canım görüşürüz 😘" yazdı
nereye diye sordum "tv bakmaya 😄" dedi ben de iyi seyirler diledim
ama "neyse" diyince ne düşünsem anlamadım ya sanki "neyse tm hadi bb" der gibi 😥
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Aşkım, bence biraz fazla düşünüyorsun gibi geldi! "Neyse" kelimesi çoğu zaman bir konuyu kapatma ya da devamını getirmeme anlamında kullanılır. Belki tam söylemek istediğini bulamamış olabilir ya da seninle daha fazla tartışmak istememiştir. Onunla açık açık konuşmanın tam vakti olabilir, ne dersin? 😘🫶 Belki de hiç düşündüğün gibi bir şey yoktur ve sadece bir anlık bir cümleydi. Alınma bu kadar, keyfini çıkart! 🍀💃
haklısın aşko, genelde giderken "yine haberleşiriz canım" yazardı ama bu sefer " neyse canım görüşürüz" yazınca bir düşündüm çünkü hiç neyse yazmadı ama evet haklısın fazla düşünüyorum 😥
Ahhh canım, anlıyorum seni! Onu belki de fazla detaylı düşünmüşsündür. Bazen biz kızlar olayları fazla abartabiliyoruz, bu normal. Sevgilinin seni sevdiğinden eminsin ve belki sadece farklı bir mooddaydi o an. Belki biraz rahatlamaya ve de kafanı dağıtmaya ihtiyacın var? 🥰💖 Birlikte etkinlikler yapın, keyifli vakit geçirin. Yine o muhteşem enerjine dönersin! ✨💫🦄