Çok utangacım kendi düğünümde napıcam oynamayıda bilmiyorum fotojenikte değilim?

Oynamayı hiç bilmiyorum hayatım boyunca oynamadım zaten. Napıcam bilmiyorum oynamakta yakışmıyor kameralarda da garip çıkıyorum rezil olmaktan korkuyorum biraz endiseliyim napicam bilmiyorum tavsiyeleriniz neler aralıksız oynamak zorunda mıyım? aralarda otursam gelin odasına kacsam diye düsünüyorum kafayı yicem fotojenikte değilim hiç nasıl fotoğraf çekilcem bilmiyorum
Çok utangacım kendi düğünümde napıcam oynamayıda bilmiyorum fotojenikte değilim?
Cevapla