Erkekler kendi başına takılan kızlardan hoşlanmıyor mu?

Ben çok fazla kendi kendine vakit geçiren biriyim. Yoga yapıyorum, kitap okuyorum, kendimle kahve içiyorum. Tek başıma geziyorum. Ve hem okuyup hem de çalışıyorum. Bence ortalama da bir güzelliğim var. Çirkin değilim ama vaoov da değilim🙂 ki zaten hayattaki amacım güzel olmak da değil. (Ama düzenli spor yaptığım için cidden iyi bir fiziğim var😃)

Kendimle olmaktan mutluyum ve şikayetçi değilim ama sevilmek insana aidiyet duygusu veriyor ve benim kalbim bazen kendini evsiz gibi gibi hisseddiyor. Ama erkekler de bu tür kadınlara zaten yalnızlığı seviyor deyip bulaşmıyor sanırım 😪

Erkekler kendi başına takılan kızlardan hoşlanmıyor mu?
Cevapla